زمان مطالعه: 3 دقیقه

کشف جسد دختر و پسر جوان در اعماق دره وردیج

تحقیقات در پرونده سقوط خودروی پژو به عمق دره 20متری در وردیج و مرگ دختر و پسری جوان در این حادثه، با شناسایی هویت قربانیان وارد مرحله‌ای تازه شده است.
04 دی 1401
شناسه : 93119
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/93119
1332+
بالا
تحقیقات در پرونده سقوط خودروی پژو به عمق دره 20متری در وردیج و مرگ دختر و پسری جوان در این حادثه، با شناسایی هویت قربانیان وارد مرحله‌ای تازه شده است.

حادثه 24 -  تحقیقات در پرونده سقوط خودروی پژو به عمق دره 20متری در وردیج و مرگ دختر و پسری جوان در این حادثه، با شناسایی هویت قربانیان وارد مرحله‌ای تازه شده است.

چند روز قبل به بازپرس جنایی تهران خبر رسید که 2نفر بر اثر حادثه سقوط خودرو به دره جانشان را از دست داده‌اند. ماجرا از این قرار بود که خودرویی حوالی وردیج به دره‌ای به عمق 20متر سقوط کرده و 2سرنشین آنکه دختر و پسری جوان بودند، به کام مرگ رفته بودند. مأموران در جریان جست‌و‌جو در محل حادثه پلاک ماشین را که بر اثر حادثه جدا شده و به چند متر آن‌طرف‌تر پرتاب شده بود، پیدا کردند. با استعلام شماره پلاک، هویت مالک آن به‌دست آمد. او خواهر پسر جوانی بود که در این حادثه جان‌باخته بود. ماموران پلیس آگاهی پایتخت به دستور قاضی محمد تقی شعبانی، بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران، به سراغ مالک خودرو رفتند. این زن می‌گفت که برادرش از چند روز قبل گم شده بود و آنها ماجرای گم شدن وی را به پلیس خبر داده بودند. وی گفت: ما اهل کشور افغانستان هستیم و برادرم که متولد سال76 بود، آخرین‌بار ماشین مرا امانت گرفت تا با دختر مورد علاقه‌اش بیرون برود. او به تازگی با دختری به نام مهناز در فضای مجازی آشنا شده بود و ما در جریان ارتباط آنها بودیم. حتی خانواده دختر هم از علاقه آنها به یکدیگر خبر داشتند. وی ادامه داد: برادرم آخرین بار سوار ماشین من شد و از خانه بیرون رفت. از آن پس دیگر خبری از او نشد. وقتی دیدم از او خبری نیست نگران شدم و گزارش ناپدید شدن او را به پلیس اعلام کردم تا اینکه به من خبر دادند ماشینم در عمق دره کشف شده و اجساد برادرم و دختر مورد علاقه‌اش را از داخل ماشین بیرون کشیده‌اند.

آخرین خرید

در ادامه تحقیقات، ‌هویت دومین قربانی که دختری جوان بود به‌دست آمد. خانواده این دختر نیز گزارش ناپدید شدن وی را به پلیس اعلام کرده بودند. آنها در جریان دوستی دخترشان با پسر جوان بودند و می‌گفتند آخرین بار دخترشان از خانه بیرون رفت و دیگر برنگشت. تحقیقات در این پرونده نشان می‌داد که دختر و پسر جوان آخرین بار به یک مغازه سوپرمارکت در حوالی یافت‌آباد رفته و خرید کرده‌اند. از آن پس بود که به طرز مشکوکی ناپدید شده بودند. از سویی متخصصان پزشکی قانونی، مرگ این دختر و پسر را یک هفته قبل از پیدا شدن اجسادشان تخمین زدند و این مسئله ماجرا را مرموزتر می‌کرد. حالا تیم جنایی منتظر است تا با انجام آزمایش‌ها علت اصلی مرگ دختر و پسر جوان مشخص و معلوم شود که آیا آنها قربانی یک حادثه شده‌اند یا اینکه در جریان جنایتی مرموز به قتل رسیده‌اند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر