زمان مطالعه: 1 دقیقه

آتش سوزی هولناک در ساختمان 5 طبقه در اهواز/ زن 35 ساله زنده زنده سوخت

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از وقوع آتش سوزی در یک ساختمان پنج طبقه و مصدومیت پنج نفر در ساعت‌های اولیه صبح امروز خبر داد.
04 دی 1401
شناسه : 93118
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/93118
431+
بالا
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از وقوع آتش سوزی در یک ساختمان پنج طبقه و مصدومیت پنج نفر در ساعت‌های اولیه صبح امروز خبر داد.

حادثه 24 -  مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از وقوع آتش سوزی در یک ساختمان پنج طبقه و مصدومیت پنج نفر در ساعت‌های اولیه صبح امروز خبر داد.

ابراهیم قنبری گفت: ساعت 6:17 دقیقه صبح امروز خبر وقوع یک آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی پنج طبقه واقع در خیابان ۱۸ و ۱۹ منطقه پاداد به فرماندهی اعلام گردید که نیروهای امدادی مستقر در چند ایستگاه، در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: به منظور کنترل فوری، ایستگاه های ۵۴ کوی طلاب، ایستگاه ۵۵ چهارراه آبادان، ایستگاه ۶۶ سپیدار و ایستگاه کوروش به محل حادثه اعزام شدند که خوشبختانه در این حادثه ساختمان هشت واحده که ۳۶ سکنه دارد، تعداد ۲۱ نفر از اهالی ساختمان توسط نیروهای امدادی آتش نشانی از طریق نردبان و امداد نجات از محل حادثه خارج و نجات داده شدند.

قنبری افزود: در این حادثه پنج مصدوم سرپایی داشتیم که یکی از افراد به دلیل دودگرفتگی و مشکلات تنفسی به بیمارستان به منظور مداوا و اقدامات اساسی اعزام شد.

او گفت: از ۲ جبهه شمال و جنوب اقدامات نجات بخشی و اطفا حریق انجام گرفت که به دلیل آتش سوزی که در پارکینگ منتهی الیه خیابان ۱۸ رخ داده بود، پنج خودرو دچار حریق سنگین گردید که به دلیل دودگرفتگی ساختمان شرایط برای کنترل فوری به سختی صورت گرفت.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ضمن تقدیر از عوامل و نیروهای اورژانس و شرکت گاز در جریان کمک رسانی به مصدومین و حادثه دیدگان ساختمان مسکونی پاداد از آغاز بررسی های اولیه به منظور روشن شدن عامل این آتش سوزی خبر داد.

به گفته روابط عمومی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در این حادثه یک زن ۳۵ ساله فوت شد.

آخرین اخبار «حوادث خوزستان» را در صفحه حوادث خوزستان و حوادث اهواز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر