زمان مطالعه: 1 دقیقه

تعقیب و گریز تیم ویژه پلیس آگاهی با سارق مسلح در جنوب تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک خلافکار حرفه‌ای در جریان تعقیب و گریز طولانی با کارآگاهان خبر داد و گفت: یک سلاح کلت کمری نیز از متهم کشف شد.
03 دی 1401
شناسه : 93098
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/93098
266+
بالا
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک خلافکار حرفه‌ای در جریان تعقیب و گریز طولانی با کارآگاهان خبر داد و گفت: یک سلاح کلت کمری نیز از متهم کشف شد.

حادثه 24 -  رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک خلافکار حرفه‌ای در جریان تعقیب و گریز طولانی با کارآگاهان خبر داد و گفت: یک سلاح کلت کمری نیز از متهم کشف شد.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی اظهار کرد: آذرماه جاری، در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، کارآگاهان پلیس آگاهی در منطقه کهریزک در حال گشت‌زنی بودند که به یک خودرو پراید مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

 وی افزود: در تحقیقات ابتدایی مشخص شد خودروی مذکور سابقه سرقت از جنوب تهران را دارد که همین موضوع کافی بود تا کارآگاهان دستور ایست را صادر کنند که این میان راننده پراید به صورت خطرناکی متواری شد و به چند خودرو عبوری آسیب وارد کرد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت عنوان کرد: کاراگاهان پلیس آگاهی در یک تعقیب و گریز چند کیلومتری با رعایت قانون بکارگیری سلاح، چند تیر هوایی شلیک و در ادامه با ایجاد طرح مهار متهم را زمینگیر کردند.

 این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در بررسی‌ها متوجه شدند متهم خلافکار حرفه‌ای جنوب تهران است و در ادامه از خودروی پراید وی یک قبضه سلاح کلت کمری، ۲ عدد چاقو، شوکر، دستبند و اداوت سرقت کشف کردند.

 سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.  

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر