زمان مطالعه: 2 دقیقه

سقوط مرگبار پراید از پل / 4 نفر جانباختند

مدیرعامل هلال احمر استان سمنان از امدادرسانی به ۳۳ گرفتار برف در محورهای برفگیر استان سمنان خبر داد.
03 دی 1401
شناسه : 93097
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/93097
401+
بالا
مدیرعامل هلال احمر استان سمنان از امدادرسانی به ۳۳ گرفتار برف در محورهای برفگیر استان سمنان خبر داد.

حادثه 24 -  مدیرعامل هلال احمر استان سمنان از امدادرسانی به ۳۳ گرفتار برف در محورهای برفگیر استان سمنان خبر داد.

مظفر محمدخانی ۳دی‌ماه با اشاره بارش برف در مناطق کوهستانی و شمالی این استان اظهار کرد:در همین ارتباط ۳۳ نفر گرفتار در برف محور فولاد محله به کیاسر، امداد رسانی شدند.

وی بااشاره به حوادث رانندگی و امداد رسانی نیروهای هلال احمر استان سمنان در پایان هفته‌ای که گذشت بیان کرد: بارش برف سبب گرفتاری ۱۱ خودرو در شمال استان شده بود که امداد رسانی توسط هلال احمر به این افراد صورت گرفت.

وی افزود: امداد رسانی هلال احمر به ۳۳ سرنشین ۱۱ خودروی گرفتار در برف و کولاک در محور فولاد محله - کیاسر طی ۲۴ ساعت اخیر صورت گرفته است.

مدیرعامل هلال احمر استان سمنان از وقوع پنج تصادف نسبتاً شدید نیز در استان خبر داد و تصریح کرد: واژگونی یک پژو پارس در کیلومتر ۵۲ محور دامغان - سمنان با پنج مصدوم در زمره این تصادفات بود که امداد رسانی به آنها صورت گرفت.

محمد خانی با بیان اینکه مجموع این تصادفات پنج کشته برجای گذاشته است، اظهار کرد: تصادف تریلی با پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۴۵ محور دیباج به گلوگاه یک کشته و دو مصدوم برجای گذاشت که آسیب دیدگان به بیمارستان‌ها منتقل شدند.

وی افزود: در تلخ‌ترین و شدیدترین حادثه سقوط از پل و حریق پراید در کیلومتر ۶۵ محور سرخه - آرادان چهار کشته و دو مصدوم برجای گذاشت همچنین تصادف پراید با غلطک راهداری در کیلومتر ۲۸ شاهرود - دامغان یک مصدوم داشت که امداد رسانی شد.

مدیرعامل هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه تصادف پراید با کامیون در کیلومتر ۱۳ محور ایوانکی - گرمسار با مصدوم آخرین حادثه مهم رخ داده در روز گذشته بود، گفت: متأسفانه در این پنج حادثه علاوه بر پنج کشته ۱۴ نفر نیز مصدوم شدند.

آخرین اخبار «حوادث سمنان» را در صفحه حوادث سمنان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر