زمان مطالعه: 2 دقیقه

دستگیری اعضای باند مخوف آدم ربایی و سرقت در هرمزگان

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان هرمزگان سارقان به عنف طلا و جواهرات تحت پوشش مأمور طی عملیاتی ضربتی دستگیر و از مخفیگاه آنان ۶ کیلوگرم طلای مسروقه کشف شد.
03 دی 1401
شناسه : 93083
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/93083
280+
بالا
با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان هرمزگان سارقان به عنف طلا و جواهرات تحت پوشش مأمور طی عملیاتی ضربتی دستگیر و از مخفیگاه آنان ۶ کیلوگرم طلای مسروقه کشف شد.

حادثه 24 -  با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان هرمزگان سارقان به عنف طلا و جواهرات تحت پوشش مأمور طی عملیاتی ضربتی دستگیر و از مخفیگاه آنان ۶ کیلوگرم طلای مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان ظهر امروز (سوم دی ماه) در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف طلاجات تحت پوشش مأمور درشهرستان لارستان و متواری شدن سارقان به استان هرمزگان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت اعضای باند ۴ نفره سارقان مسلح سابقه دار را شناسایی و متهمان را در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سردار جعفری اظهار کرد: اعضای این باند که تحت پیگرد قضائی قرار داشتند دارای سوابق متعدد کیفری از جمله سرقت های مسلحانه و بعنف، قتل، آدم ربایی، شرارت، اخلال در نظم عمومی، کلاهبرداری، حمل و نگهداری سنگین مواد مخدر و ... می باشند. فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۶ کیلو و ۵۰۰ گرم طلاجات مسروقه متعلق به مال باخته، یک قبضه سلاح برنو غیرمجاز، یک قبصه اسلحه ساچمه زنی غیرمجاز، ۴ دستگاه بی سیم دستی آماده به کار، البسه نظامی، یک دستگاه تلفن ماهواره ای، ۶۰ عددفشنگ جنگی کلاش، ۶۲ عددفشنگ برنو، ۵۵ فشنگ ساچمه زنی، ۴ دستگاه دوربین دید در شب کشف و ۴ دستگاه خودروی سواری متعلق به این باند نیز توقیف شد.

این مقام ارشد انتظامی استان بیان کرد: متهمان به پلیس آگاهی استان انتقال که در بازجویی های اولیه پس از مواجه با دلایل و مستندات متقن و قوی به جرم ارتکابی اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از عموم شهروندان و مردم قدرشناس استان خواست جهت پیشگیری از وقوع سرقت نسبت به تقویت حفاظت فیزیکی منازل و استفاده از دوربین مداربسته و دزدگیر توجه و جدیت لازم داشته باشند و در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه موارد مشکوک از طریق سامانه فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

آخرین اخبار «حوادث هرمزگان» را در صفحه حوادث هرمزگان و حوادث بندرعباس حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر