زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری ۳ زن جیب‌بر در مراسم تشییع شهید حسن مختار زاده

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۳ زن جیب‌بر در مراسم تشییع پیکر پاک شهید حسن مختار زاده در شهرک غرب خبر داد.
30 آذر 1401
شناسه : 93025
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/93025
314+
بالا
معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۳ زن جیب‌بر در مراسم تشییع پیکر پاک شهید حسن مختار زاده در شهرک غرب خبر داد.

حادثه 24 -  معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۳ زن جیب‌بر در مراسم تشییع پیکر پاک شهید حسن مختار زاده در شهرک غرب خبر داد.

سرهنگ کارآگاه کرم یوسف وند معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: در روز تشییع پیکر شهید حسن مختار زاده در شهرک غرب تهران، کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برای مقابله با سرقت راهی این مراسم شدند و اقدامات اولیه را آغاز کردند.

 وی افزود: کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی هنگام مراسم تشییع متوجه شدند ۳ زن در بین انبوه جمعیت درحال جیب‌بری از شهروندان هستند که بلافاصله در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن‌ها را دستگیر و به اداره هفدهم منتقل کردند.

 معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه گفت: متهمان در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر جیب‌بری در مراسم تشییع اعتراف کردند و همچنین ۶ دستگاه تلفن همراه از این ۳ زن جوان که سابقه دار هستند، کشف شد.

سرهنگ کارآگاه کرم یوسف وند با بیان اینکه مال باختگان پس از مراجعه به اداره هفدهم، ۳ زن جیب‌بر را شناسایی کردند، تصریح کرد: شهروندان محترمی که در مراسم تشییع حضور داشتند و اموالشان در محل موردنظر سرقت شده است برای شناسایی سارقان به اداره هفدهم پلیس آگاهی مراجعه کنند.

 این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر