زمان مطالعه: 1 دقیقه

ترخیص یک بیمار از بیمارستانی در قزوین توسط مأمور قلابی

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: فردی که با سوءاستفاده از لباس پلیس و معرفی خود به عنوان مأمور انتظامی قصد ترخیص فرد بیماری را از بیمارستان داشت، دستگیر شد.
29 آذر 1401
شناسه : 93015
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/93015
249+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: فردی که با سوءاستفاده از لباس پلیس و معرفی خود به عنوان مأمور انتظامی قصد ترخیص فرد بیماری را از بیمارستان داشت، دستگیر شد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: فردی که با سوءاستفاده از لباس پلیس و معرفی خود به عنوان مأمور انتظامی قصد ترخیص فرد بیماری را از بیمارستان داشت، دستگیر شد.

سرهنگ بیژن خدایی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی مجهز به لباس و تجهیزات پلیس با معرفی خود به عنوان مأمور انتظامی به یکی از بیمارستان‌ها مراجعه و با سو استفاده از لباس و موقعیت شغلی قصد ترخیص کردن فردی بیمار بستری در بیمارستان را دارد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ مدرس قزوین قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با حضور در محل و انجام تحقیقات پلیسی دریافتند فرد مورد نظر فاقد کارت شناسایی بوده و پس از استعلام انجام شده مشخص شد این فرد پلیس نبوده و از افراد سابقه دار می‌باشد، که بلافاصله دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین تصریح کرد: متهم در تحقیقات انجام شده به جرم ارتکابی اعتراف و سپس پرونده جهت رسیدگی تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ خدایی در پایان از شهروندان درخواست کرد در مواجه با اینگونه اشخاص فرصت طلب و درخواست‌های غیرقانونی و مشکوک آنها، سریعاً موضوع را با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند و از افرادی که خود را به عنوان مأمور انتظامی معرفی می‌کنند درخواست کارت شناسایی یا حکم قضائی داشته باشند.

آخرین اخبار «حوادث قزوین» را در صفحه حوادث قزوین حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر