زمان مطالعه: 3 دقیقه

فرزندکشی این بار توسط مامور پلیس/ 25 سال حبس برای قتل پسر 8 ساله

افسر پلیس که 2سال پیش به اتهام شکنجه و قتل پسر 8ساله‌اش دستگیر شده بود، در دادگاه به تحمل 25سال زندان محکوم شد.
29 آذر 1401
شناسه : 92982
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/92982
301+
بالا
افسر پلیس که 2سال پیش به اتهام شکنجه و قتل پسر 8ساله‌اش دستگیر شده بود، در دادگاه به تحمل 25سال زندان محکوم شد.

حادثه 24 -  افسر پلیس که 2سال پیش به اتهام شکنجه و قتل پسر 8ساله‌اش دستگیر شده بود، در دادگاه به تحمل 25سال زندان محکوم شد.

در ژانویه سال 2020 مایکل والوا، افسر پلیس نیویورک با اورژانس تماس گرفت و درخواست کمک کرد. او گفت: «اسم من مایکل است. من یک افسر پلیس در شهر نیویورک هستم. پسرم، نمی‌دانم نفس می‌کشد یا نه. نمی‌دانم قلبش ایستاده یا نه. او ناگهان به زمین افتاد و سرش به زمین کوبیده شد. من او را به خانه آورده‌ام و در حال عملیات احیای قلبی هستم. لطفا کمکم کنید.»‌

به‌دنبال این تماس، نیروهای اورژانس راهی خانه افسر پلیس شدند و با دیدن پیکر بی‌جان پسربچه‌ 8ساله به نام توماس، او را به بیمارستان منتقل کردند. پسربچه‌ای لاغر اندام و نحیف که آثار کبودی روی بدنش قابل مشاهده بود.  در همان معاینات اولیه معلوم شد این پسربچه پیش از مرگش شرایط بسیار سختی را تحمل کرده بود. آثار کبودی جدید و قدیمی روی بدنش از این حکایت داشت که او شکنجه‌ می‌شده است.

با گزارش ماجرا به پلیس، تحقیقات درباره مرگ توماس 8ساله شروع شد. بررسی‌های پلیس حقایق وحشتناکی را فاش کرد و مشخص شد که توماس و برادر 10ساله‌اش توسط پدرشان شکنجه می‌شدند. مسئولان مدرسه آنها می‌گفتند که هر دو پسربچه آنقدر در خانه گرسنگی کشیده بودند که اگر تکه غذای بقیه دانش‌آموزان روی زمین می‌افتاد، آن را برمی‌داشتند و می‌خوردند. مسئولان مدرسه می‌گفتند که چندبار به اداره حفاظت از کودکان مراجعه کرده و درباره شرایط این دو برادر توضیح داده بودند، اما ظاهرا فایده‌ای نداشته است. ماموران پلیس در ادامه راهی محل زندگی توماس و برادرش شدند و در بازبینی دوربین‌های مداربسته به حقایق بیشتری دست یافتند. حقایقی که نشان می‌داد پدرشان در شب‌های سرد زمستان آنها را مجبور می‌کرد که در پارکینگ یخ زده‌ خانه‌شان بخوابند و هیچ غذایی به آنها نمی‌داد.

ماموران در بررسی فیلم‌‌های دوربین مداربسته به جزئیات شب حادثه نیز دست یافتند. فیلم‌ها نشان می‌داد که آن شب، هر دو پسر خردسالش را مجبور کرده بود که در پارکینگ یخ‌زده بخوابند اما در نیمه‌های شب، وقتی توماس خود را کثیف کرد، پدرش او را از پارکینگ بیرون کشید و پس از باز کردن شیر آب، در هوای سرد زمستانی شروع به شستن وی کرد. همین باعث شد که توماس از شدت سرما چندبار تلو خورده و با سر روی زمین بیفتد. او آخرین بار که روی زمین افتاد دیگر بلند نشد و پدرش وی را به داخل خانه برد و بعد با اورژانس تماس گرفت و به دروغ مدعی شد که توماس دچار حادثه شده است.

با به‌دست آمدن این اطلاعات، افسر پلیس نیویورک بازداشت شد و در نهایت جلسه محاکمه وی چند روز قبل برگزار شد. قاضی ویلیام کاندون پس از صدور حکم 25سال حبس برای این پدر بی‌رحم به خبرنگاران گفت: این پر‌استرس‌ترین محاکمه‌ای بود که تا به حال در آن شرکت داشتم. همه کسانی که در این پرونده درگیر بودند از شدت بی‌رحمی چنین پدری و شکنجه‌های وحشیانه‌ او، ‌مدت‌ها خوابشان نبرد و کابوس می‌دیدند. در این پرونده زن جوانی که به‌تازگی با افسر پلیس نیویورک نامزد کرده بود نیز بازداشت شده و قرار است جلسه محاکمه او نیز چند ماه دیگر برگزار شود.

تازه ترین رویدادهای جهان را در صفحه اخبار جهان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر