زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری سارقان مسلح طلافروشی در تالش / مخفیگاه سارقان در تهران لو رفت

فرمانده انتظامی تالش از دستگیری عاملان سرقت نافرجام طلافروشی در این شهرستان خبر داد.
28 آذر 1401
شناسه : 92967
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/92967
304+
بالا
فرمانده انتظامی تالش از دستگیری عاملان سرقت نافرجام طلافروشی در این شهرستان خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی تالش از دستگیری عاملان سرقت نافرجام طلافروشی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد رستمی در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه نافرجام از یک طلافروشی‌ در شهرستان تالش در ۲۳ آذر ماه سال‌جاری، رسیدگی به موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی صحنه وقوع جرم، جمع‌آوری سرنخ‌ها و استفاده از روش‌های علمی موفق به شناسایی هویت و محل اختفاء سارقان شدند، افزود: ماموران پس از هماهنگی‌ قضایی طی عملیات‌های جداگانه، سه سارق را در استان تهران شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش از کشف یک قبضه سلاح وینچستر به همراه مقادیری فشنگ مربوطه و یک تیغه سلاح سرد از سارقان خبر داد و گفت: سارقان روز قبل از سرقت طلافروشی با زورگیری، یک دستگاه خودروی پژو پارس را سرقت و روز بعد با پوشاندن چهره خود با سلاح گرم برای سرقت وارد مغازه طلا فروشی در شهرستان تالش شده بودند که پس از به صدا درآمدن آژیر مغازه توسط صاحب طلافروشی و شلیک به سمت شیشه این واحد صنفی از محل متواری شدند.

سرهنگ رستمی تصریح کرد: سارقان ۱۷، ۱۹ و ۳۰ ساله پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش در پایان امنیت را یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین نیازهای هر جامعه عنوان کرد و افزود: تامین و ارتقای امنیت همواره یکی از دغدغه‌های مجموعه انتظامی است و انتظار می‌رود تمامی واحدهای صنفی نسبت به ارتقای ایمنی محل کسب و کار خود اقدام کنند

 آخرین اخبار «حوادث گیلان» را در صفحه حوادث گیلان و حوادث رشت حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر