زمان مطالعه: 1 دقیقه

زندان عاقبت زورگیری از 10 نفر در شهرری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق زورگیر محدود این شهرستان خبر داد و گفت: متهم با ۱۰ شاکی روانه دادسرا شد.
28 آذر 1401
شناسه : 92963
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/92963
260+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق زورگیر محدود این شهرستان خبر داد و گفت: متهم با ۱۰ شاکی روانه دادسرا شد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق زورگیر محدود این شهرستان خبر داد و گفت: متهم با ۱۰ شاکی روانه دادسرا شد.

«سرهنگ دوستعلی جلیلیان» گفت: در پی افزایش سرقت تلفن همراه به روش زورگیری در محدوده «شهرری» این شهرستان رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۷۲ حرم حضرت عبدالعظیم (ع) قرار گرفت و تحقیقات میدانی آغاز شد.

وی با بیان اینکه مأموران با تحقیقات و پیگیری‌های انتظامی مشخصات و ساعات حضور متهم را شناسایی کردند عنوان کرد: مشخصات به دست آمده به کلیه واحد‌های گشتی اعلام شد تا اینکه روز گذشته تیم عملیات کلانتری در حال گشت زنی متهم را با همان مشخصات در حال زاغ زنی شهروندان مشاهده و سریع وارد عمل شده و متهم را زمین‌گیر و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف ۶ قبضه سلاح سرد از متهم تصریخ کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به جرم خود مبنی بر سرقت معترف و تاکنون ۱۰ مالباخته شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اعلام ادامه تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهم در پایان خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

 آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر