زمان مطالعه: 1 دقیقه

کلاهبرداری میلیاردی وعده اعطای سود کلان شبکه هرمی

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: یک کلاهبردار با وعده اعطای سودکلان به ارزش ۶۰۰ میلیارد ریال در شهرستان شوش دستگیر شد.
28 آذر 1401
شناسه : 92961
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/92961
261+
بالا
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: یک کلاهبردار با وعده اعطای سودکلان به ارزش ۶۰۰ میلیارد ریال در شهرستان شوش دستگیر شد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی خوزستان گفت: یک کلاهبردار با وعده اعطای سودکلان به ارزش ۶۰۰ میلیارد ریال در شهرستان شوش دستگیر شد.

سردار سیدمحمد صالحی فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: درپی واصل شدن تعداد زیادی شکایت از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری با وعده اعطای سود کلان شبکه هرمی ، موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس اطلاعات این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس اطلاعات با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های درون و برون سازمانی، محل اختفای فرد کلاهبردار را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان گفت: متهم در تحقیقات فنی و در مواجهه با اسناد و مدارک به بزه ارتکابی با شیوه اعطای سودکلان از تعداد تقریبی ۵۰۰ نفر بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال اعتراف کرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: کلاهبرداران از کم اطلاعی مردم حداکثر سوء استفاده را می‌کنند که این گونه کلاهبرداری‌ها را می‌توان با آموزش همگانی، افزایش سطح سواد مالی و ایجاد بستر سرمایه گذاری مطمئن در سطح جامعه کاهش داد.

آخرین اخبار «حوادث خوزستان» را در صفحه حوادث خوزستان و حوادث اهواز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر