زمان مطالعه: 2 دقیقه

سرنوشت کارشناس تغذیه ای که سر از دنیای تبهکاران در آورد

طراح سرقت‌های سریالی از مغازه‌های فروش تلویزیون، مرد تحصیل‌کرده است که لیسانس تغذیه دارد اما سر از دنیای تبهکاران در آورده است. او از جزئیات سرقت‌هایش می‌گوید.
28 آذر 1401
شناسه : 92956
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/92956
157+
بالا
طراح سرقت‌های سریالی از مغازه‌های فروش تلویزیون، مرد تحصیل‌کرده است که لیسانس تغذیه دارد اما سر از دنیای تبهکاران در آورده است. او از جزئیات سرقت‌هایش می‌گوید.

حادثه 24 -  طراح سرقت‌های سریالی از مغازه‌های فروش تلویزیون، مرد تحصیل‌کرده است که لیسانس تغذیه دارد اما سر از دنیای تبهکاران در آورده است. او از جزئیات سرقت‌هایش می‌گوید.

چه شد که یک مرد تحصیل‌کرده تبدیل به دزد حرفه‌ای شد؟

نتوانستم کار مناسب با در آمد خوب پیدا کنم، چند وقتی شدم راننده اینترنتی اما دستمزدم کفاف خرج زندگی را نمی‌داد، به همین دلیل بود که برای به‌دست آوردن پول وسوسه سرقت به جانم افتاد.

با چه شگردی سرقتی می‌کردی؟

با همدستانم خودروی زانتیا سرقت می‌کردیم. چون ماشین جا داری است. سپس از استان البرز راهی تهران می‌شدیم و شبانه با قیچی قفل مغازه‌هایی که تلویزیون می‌فروختند را باز کرده و دست به سرقت می‌زدیم. بعد هم اموال سرقتی را نصف قیمت به مغازه داران می‌فروختیم.

با خودروهای سرقتی چه می‌کردی؟

بعد از یک یا 2بار سرقت، ‌ماشین‌ها را رها می‌کردیم. هدف ما فقط دستبرد به مغازه‌ها بود، ‌با ماشین سرقتی می‌رفتیم تا شناسایی نشویم.

ظاهرا یک مورد سرقت اسلحه مأمور هم در پرونده‌ات ثبت شده؟

حدود 2ماه قبل بود که در حال شکستن قفل یک مغازه در غرب تهران بودیم، داشتیم آخرین قفل را می‌شکستیم که مأموران گشت پلیس رسیدند و متوجه ما شدند. به محض دیدن پلیس ترسیدیم و سوار ماشینمان شدیم تا فرار کنیم اما مأموران به تعقیبمان پرداختند و به سمت لاستیک‌های زانتیا شلیک کرده و ما مجبور به توقف شدیم. ما 3نفر بودیم که یکی از همدستانم در همان عملیات بازداشت شد اما من و همدست دیگرم پیاده فرار کردیم. مأمور پلیس هم شروع کرد به تعقیب ما و حتی قصد تیراندازی داشت که اسلحه‌اش گیر کرد.

من فورا اسلحه را از او قاپیدم و موفق به فرار شدم.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر