زمان مطالعه: 1 دقیقه

قاتل شدن نوجوان 18 ساله به خاطر سه جفت النگو

فرمانده انتظامی قیروکارزین از دستگیری قاتلی خبر داد که به خاطر سرقت 6 لنگه النگو، خانم 55 ساله را به قتل رسانده بود.
27 آذر 1401
شناسه : 92938
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/92938
292+
بالا
فرمانده انتظامی قیروکارزین از دستگیری قاتلی خبر داد که به خاطر سرقت 6 لنگه النگو، خانم 55 ساله را به قتل رسانده بود.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی قیروکارزین از دستگیری قاتلی خبر داد که به خاطر سرقت 6 لنگه النگو، خانم 55 ساله را به قتل رسانده بود.

سرهنگ قربانعلی روستا اظهار داشت: ظهر روز گذشته (26 آذر) در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یکی از روستاهای اطراف شهرستان قیروکارزین، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

 وی افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که خانمی 55 ساله به عنوان فروشنده در مغازه سوپر مارکت مشغول کار بوده که نوجوانی ناشناس وارد شده و پس از درگیری و سرقت 6 عدد النگو از دست مقتول، وی را با دست خفه کرده و متواری شده است.

فرمانده انتظامی قیروکارزین ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و شگردهای خاص پلیسی در کمتر از 24 ساعت موفق شدند متهم که نوجوانی 18 ساله بود را شناسایی کرده و وی را در مخفیگاهش در همان روستا (محل وقوع قتل) دستگیر کنند.

روستا با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم 6 لنگه النگو مسروقه کشف شد، گفت: قاتل در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را سرقت طلا عنوان کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: پلیس همواره تلاش می‌کند برای نهادینه کردن نظم و امنیت در جامعه از ظرفیت‌های عظیم مشارکت عمومی استفاده کند و کسانی که بخواهند باعث اخلال در جامعه شوند برابر قانون با آنان برخورد قاطع می‌کند.

آخرین اخبار «حوادث فارس» را در صفحه حوادث فارس و حوادث شیراز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر