زمان مطالعه: 1 دقیقه

شبیخون پلیس به بیش از ۹۰۰ سارق و مالخر در تهران

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری بیش از ۹۰۰ سارق و مالخر طی ۷۲ ساعت گذشته در پایتخت خبر داد.
27 آذر 1401
شناسه : 92915
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/92915
286+
بالا
رئیس پلیس پایتخت از دستگیری بیش از ۹۰۰ سارق و مالخر طی ۷۲ ساعت گذشته در پایتخت خبر داد.

حادثه 24 -  رئیس پلیس پایتخت از دستگیری بیش از ۹۰۰ سارق و مالخر طی ۷۲ ساعت گذشته در پایتخت خبر داد.

سردار حسین رحیمی در اجرای شصت و یکمین مرحله از طرح رعد پلیس پیشگیری که صبح امروز در مقر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، گفت: امروز شصت و یکمین مرحله از طرح رعد بعد از مدت‌ها انجام کار اطلاعاتی به اجرا درآمد. مأموریت‌های مربوط به این طرح طی ۷۲ ساعت گذشته از سوی همکاران من انجام شده و در جریان آن با اجرای ۲۱۵ حکم قضایی، ۹۰۹ نفر از سارقین و مالخران در پایتخت شناسایی و بازداشت شدند.

 وی با بیان اینکه در این مرحله از طرح رعد، ۱۷۰ پاتوق مربوط به حضور اراذل و اوباش، سارقان، مالخران و دیگر مجرمان نیز شناسایی و منهدم شدند، افزود: در مجموع تا به این لحظه افراد دستگیر شده به ۲۶۴۲ فقره سرقت اعتراف کردند و در نتیجه آن ۱۲۶۸ پرونده سرقت در پایتخت مختومه شد.

رحیمی با بیان اینکه ۲۷ گروه و باند نیز منهدم شد، گفت: از دستگیر شدگان در این طرح ۲۸۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت که عمده آنها سرقتی بودند نیز کشف و ضبط شده است. در مجموع ارزش اموال مسروقه مکشوفه در این طرح بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال بوده است.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه در حاشیه اجرای این طرح، طرح برخورد با حاملان سلاح سرد نیز به اجرا درآمد، گفت: در نتیجه اجرای این طرح ۳۰۰ قبضه سلاح سرد نیز کشف شد.

وی ادامه داد: همچنین ۵۵ قبضه سلاح جنگی و شکاری نیز در این طرح کشف شد که از جمله آن می‌توان به کشف یک قبضه سلاح دوش پرتاب اشاره کرد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر