زمان مطالعه: 1 دقیقه

آخرین خبر از درگیری درزندان مرکزی البرز/ فوت یک زندانی براثر پرتاب سنگ

رئیس کل دادگستری استان البرز گفت :دو نفر از زندانیان که وضعیت درمانی آ‌ن‌ها احتیاج به شرایط بیمارستانی داشت برای درمان به بیمارستان اعزام شده‌اند.
26 آذر 1401
شناسه : 92913
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/92913
417+
بالا
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت :دو نفر از زندانیان که وضعیت درمانی آ‌ن‌ها احتیاج به شرایط بیمارستانی داشت برای درمان به بیمارستان اعزام شده‌اند.

حادثه 24 -  رئیس کل دادگستری استان البرز گفت :دو نفر از زندانیان که وضعیت درمانی آ‌ن‌ها احتیاج به شرایط بیمارستانی داشت برای درمان به بیمارستان اعزام شده‌اند.

فاضلی هریکندی خاطرنشان کرد: هیچ درگیری و تخریبی در داخل بندهای زندان رخ نداده است و درگیری بین زندانیان محدود به هواخوری بوده است.

 رئیس کل دادگستری البرز گفت: در زمان درگیری بین زندانیان بند مواد مخدر، نیروهای یگان حفاظت زندان برای پایان دادن به درگیری، زندانیان را به سمت هواخوری زندان هدایت کرده است.

وی افزود: در این حین یکی از زندانیان به علت پرتاب سنگ از سوی زندانیان دیگر جان خود را از دست داده است و چند نفر از زندانیان نیز زخمی شده‌اند که به دلیل سطح پایین جراحت از سوی بهداری زندان اقدامات درمانی لازم برای آنها انجام شده است.

عصر امروز درگیری بین زندانیان بند مواد مخدر زندان مرکزی کرج رخ داد که با حضور فوری نیروهای یگان حفاظت زندان این درگیری خاتمه پیدا کرد.

این گزارش حاکی است هم اکنون اوضاع زندان ارام است و زندانیان بند مواد مخدر در حال تماس با خانواده هایشان هستند.

آخرین اخبار «حوادث البرز» را در صفحه حوادث البرز و حوادث کرج حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر