زمان مطالعه: 1 دقیقه

جیب‌بر خارجی در غرب تهران به دام افتاد

سرپرست سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یکی از اتباع کشور‌های همسایه که به جیب‌بری در محدوده غرب تهران می‌پرداخت خبر داد.
26 آذر 1401
شناسه : 92910
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/92910
246+
بالا
سرپرست سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یکی از اتباع کشور‌های همسایه که به جیب‌بری در محدوده غرب تهران می‌پرداخت خبر داد.

حادثه 24 -  سرپرست سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یکی از اتباع کشور‌های همسایه که به جیب‌بری در محدوده غرب تهران می‌پرداخت خبر داد.

سرهنگ عبدالرضا محمدی گفت: در پی افزایش سرقت تلفن‌همراه و اشیاء قیمتی شهروندان در سه شنبه بازار و اطراف سیمون بولیوار تهران رسیدگی به موضوع در دستورکار عملیات کلانتری ۱۳۸ جنت آباد قرار گرفت و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی‌جویی‌های انتظامی مشخصات متهم را شناسایی کردند افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد یک پسر جوان با شگرد‌های مختلف اقدام به سرقت و جیب بری از مراجعه‌کنندگان به سه‌شنبه بازار می‌کند.

این مقام انتظامی گفت: حین گشت‌زنی انتظامی با اطلاعات کسب شده از متهم تحقیقات پلیسی را ادامه دادند تا اینکه گشت انتظامی کلانتری فردی را با همان مشخصات مشاهده که در حال سرقت از خانمی می‌باشد که بلافاصله ماموران کلانتری در محل حاضر و متهم را دستگیر کردند.

سرپرست سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: در بررسی از سارق ۵ تلفن‌همراه سرقتی که لحظاتی قبل سرقت کرده بود کشف و متهم ۲۱ ساله که از اتباع کشور همسایه بود در تحقیقات اولیه به جرم انتسابی و جیب‌بری در محله جنت آباد و ۱۰ فقره سرقت مشابه معترف که مال‌باختگان شناسایی شدند.

سرهنگ محمدی با اشاره به اینکه تحقیقات بیش‌تر جهت کشف جرائم متهم و شناسایی مال‌باختگان با توجه به سرقت‌های روز‌های گذشته ادامه دارد در پایان خاطر نشان کرد: پرونده و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر