زمان مطالعه: 1 دقیقه

کشف انواع چاقوهای خطرناک از یک دکه روزنامه فروشی در تهران

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات پایتخت از کشف ۲۰ قبضه سلاح از یک دکه روزنامه فروشی در شمال غرب تهران خبر داد.
26 آذر 1401
شناسه : 92886
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/92886
218+
بالا
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات پایتخت از کشف ۲۰ قبضه سلاح از یک دکه روزنامه فروشی در شمال غرب تهران خبر داد.

حادثه 24 -  معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات پایتخت از کشف ۲۰ قبضه سلاح از یک دکه روزنامه فروشی در شمال غرب تهران خبر داد.

سرهنگ نادر مرادی گفت: در پی ناآرامی‌ها و اغتشاشات جاری، شناسایی و دستگیری عاملان فراخوان و ارتباط با شبکه‌های معاند به صورت ویژه در دستور کار دایره عملیات معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات تهران بزرگ قرار گرفت.

 وی در ادامه بیان داشت: تیم عملیات معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات تهران با اشرافیت اطلاعاتی و تحقیقات گسترده طی روز‌های اخیر، عامل اصلی ارتباط با شبکه‌های معاند و بیگانه را که از طریق فضای مجازی فعالیت‌های گسترده‌ای در خصوص تشویش اذهان عمومی و انجام اقدامات خرابکارانه داشت شناسایی کردند.

 این مقام انتظامی با اشاره به اینکه بررسی‌های اولیه نشان از این داشت متهم، تحت پوشش دکه روزنامه فروشی اغتشاشگران را به انواع سلاح‌های سرد تجهیز می‌کند افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی در بررسی از این دکه روزنامه ۱۷ قبضه سلاح سرد از نوع چاقو و ۳ قبضه پنجه بوکس کشف شد.

 معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات تهران در پایان گفت: پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی با قاطعیت و بر اساس قانون برخورد می‌کند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر