زمان مطالعه: 1 دقیقه

صدور کیفرخواست ۱۹ متهم پرونده کیت‌های تشخیص کرونا و قاچاق رمدسیور

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان غربی از صدور کیفرخواست متهمان پرونده کیت‌های تشخیص ویروس کرونا و تجهیزات تخصصی دستگاه پی‌سی آر (PCR) و قاچاق رمدسیور و سایر اقلام پزشکی و دارویی خبر داد.
26 آذر 1401
شناسه : 92885
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/92885
268+
بالا
رئیس‌کل دادگستری آذربایجان غربی از صدور کیفرخواست متهمان پرونده کیت‌های تشخیص ویروس کرونا و تجهیزات تخصصی دستگاه پی‌سی آر (PCR) و قاچاق رمدسیور و سایر اقلام پزشکی و دارویی خبر داد.

 حادثه 24 -  رئیس‌کل دادگستری آذربایجان غربی از صدور کیفرخواست متهمان پرونده کیت‌های تشخیص ویروس کرونا و تجهیزات تخصصی دستگاه پی‌سی آر (PCR) و قاچاق رمدسیور و سایر اقلام پزشکی و دارویی خبر داد.

ناصر عتباتی از صدور کیفرخواست متهمان پرونده کیت‌های تشخیص ویروس کرونا و تجهیزات تخصصی دستگاه پی سی آر (PCR) و قاچاق رمدسیور و سایر اقلام پزشکی و دارویی خبر داد.

 رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی گفت: ۱۹ نفر از متهمان این پرونده که تعدای از آن‌ها از مسئولان و کارشناسان وقت دانشگاه علوم پزشکی هستند در سال ۱۳۹۹ با همکاری و همراهی افراد عادی با تشکیل شبکه سازمان یافته، اقدام به فروش غیر‌قانونی دارو، تجهیزات پزشکی و سایر اقلام پزشکی و دارویی کرده بودند که با گزارش بازرسی کل استان و سازمان اطلاعات سپاه و با توجه به اهمیت امر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار گرفت.

عتباتی ادامه داد: با انجام تحقیقات جامع و کامل پیرامون پرونده و پس از تکمیل تحقیقات، قرار جلب دادرسی و کیفرخواست برای متهمین صادر و در اسرع وقت محاکمات آن‌ها برگزار خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی اظهار کرد: اختلاس، تضییع بیت المال، تحصیل مال از طریق نامشروع با ارائه فاکتور‌های غیر واقعی و توزیع غیرقانونی و خارج از شبکه دارو‌های خاص از اتهامات مهم این افراد است.

آخرین اخبار «حقوقی و قضایی» را در صفحه حقوقی و قضایی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر