زمان مطالعه: 1 دقیقه

پایان کلاهبرداری دعانویس زنجانی

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: فردی که در قالب فالگیر و رمال از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد، توسط کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شد.
23 آذر 1401
شناسه : 92828
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/92828
383+
بالا
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: فردی که در قالب فالگیر و رمال از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد، توسط کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شد.

حادثه 24 -  رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: فردی که در قالب فالگیر و رمال از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد، توسط کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شد.

سرهنگ کارآگاه محمد علی آدینه لو در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی اخبار واصله از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری توسط یک رمال و فالگیر خانم، پیگیری ویژه در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی زنجان با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهمه را که اقدام به کلاهبرداری از طریق دعانویسی می‌کرد، شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه وی را حین انجام بزه ارتکابی دستگیر و در تحقیقات به ۷ فقره کلاهبرداری به بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعتراف کرد.

 رئیس پلیس آگاهی استان زنجان در ادامه گفت: متهمه با طالع بینی و فال گیری، پس از جلب و سوء‌استفاده از اعتماد قربانیان با دادن وعده‌های دروغین به آن‌ها و برقراری روابط دوستی مبالغ زیادی پول دریافت می‌کرد.

 سرهنگ آدینه لو با اشاره به تحویل متهمه به مرجع قضائی به شهروندان توصیه کرد: افراد سودجو، مسائل خرافاتی را به اشکال گوناگون در شبکه‌های اجتماعی رواج و به این طریق از اعتماد طعمه‌های خود سوء استفاده می‌کنند که افراد باید مراقب باشند تا با حساسیت و آگاهی بیشتر در دام کلاهبرداران گرفتار نشوند.

آخرین اخبار «حوادث زنجان» را در صفحه حوادث زنجان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر