زمان مطالعه: 2 دقیقه

کودک 13 ساله زاهدانی قربانی اختلافات خانوادگی شد

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان از تیراندازی افراد مسلح ناشناس منجر به فوت نوجوان ۱۳ ساله با انگیزه اختلافات خانوادگی در زاهدان خبر داد.
22 آذر 1401
شناسه : 92803
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/92803
258+
بالا
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان از تیراندازی افراد مسلح ناشناس منجر به فوت نوجوان ۱۳ ساله با انگیزه اختلافات خانوادگی در زاهدان خبر داد.

 حادثه 24 -  سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان از تیراندازی افراد مسلح ناشناس منجر به فوت نوجوان ۱۳ ساله با انگیزه اختلافات خانوادگی در زاهدان خبر داد.

سرهنگ خدارحم فروغی اظهار داشت: در شامگاه بیستم آذرماه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تیراندازی منجر به فوت در خیابان «گل‌ها» شهر زاهدان، بلافاصله ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع در محل حضور پیدا کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان ادامه داد: با حضور ماموران مشخص شد افرادی مسلح با سر و صورت پوشیده در مقابل منزل فردی اقدام به تیراندازی به سمت نوجوان این خانواده نموده و از صحنه متواری می‌گردند که متاسفانه وی بر اثر جراحات وارده قبل از رسیدن به مرکز درمانی فوت می‌نماید.

سرهنگ فروغی با بیان اینکه والدین این نوجوان علت قتل را اختلافات خانوادگی عنوان نمودند، تصریح کرد: عاملان این جنایت هولناک در همان لحظات ابتدایی شناسایی و دستور قضایی دستگیری آنها در حال اجرا بوده که اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

سرهنگ فروغی در تشریح خبر دیگری اظهار داشت: ماموران گشت کلانتری 19 شهرستان زاهدان، در گشت زنی های موثر و هدفمند خود به حرکات و رفتارهای راننده یک دستگاه خودروی پراید مشکوک می‌شوند. پلیس با در نظر گرفتن تمام جوانب کار، در اقدامی غافلگیرانه خودروی مذکور را متوقف می کند.

سرهنگ فروغی با بیان اینکه ماموران از داخل خودرو مقادیری لوازم سرقتی اعم از ساعت مچی، فلش مموری، آچار چرخ، لاستیک خودرو و ... کشف می کنند گفت: در استعلام های صورت گرفته پلیس مشخص می شود خودروی مذکور سرقتی است.

این مسئول انتظامی با اشاره به انجام اقدامات قانونی پلیس در این راستا گفت: مجرم در نهایت به 15 فقره سرقت قطعات داخل خودرو به ارزشی بالغ بر 700 میلیون ریال در سطح شهرستان زاهدان اعتراف کرد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان در پایان با بیان اینکه سرقت از جمله جرائم و آسیب های منفوری است که می تواند آثار تخریبی زیادی در اجتماع ایجاد کند گفت: پلیس برای کنترل و کاهش این پدیده منحوس تمام تلاش خود را خواهد کرد.

آخرین اخبار «حوادث سیستان و بلوچستان» را در صفحه حوادث سیستان و بلوچستان و حوادث زاهدان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر