زمان مطالعه: 1 دقیقه

رازگشایی از 35 فقره سرقت از خانه ها در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: یک سارق حرفه ای پس از ۳۵ فقره سرقت از منازل مردم در شهر همدان شناسایی و دستگیر شد.
22 آذر 1401
شناسه : 92790
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/92790
282+
بالا
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: یک سارق حرفه ای پس از ۳۵ فقره سرقت از منازل مردم در شهر همدان شناسایی و دستگیر شد.

حادثه 24 -فرمانده انتظامی استان همدان گفت: یک سارق حرفه ای پس از ۳۵ فقره سرقت از منازل مردم در شهر همدان شناسایی و دستگیر شد.

سردار سلمان امیری افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت منازل ویلایی در سطح شهر همدان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 وی ادامه داد: در بررسی های میدانی از صحنه های سرقت مشخص شد، سارقان زمان و دقت لازم و کافی را برای شناسایی و سرقت از منازل داشتند بنابراین با وجود اقدامات فنی و پلیسی هیچ گونه سرنخی از آنان به دست نیامد.

سردار امیری بیان کرد: با حضور کارآگاهان در یکی از صحنه های سرقت منزل که سارق اقدام به سرقت ۴۰ گرم طلا و وجه نقد کرده بود، با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی که شاکی در اختیار ماموران قرار داد، متهم شناسایی شد.

این مقام ارشد انتظامی استان گفت: با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی، نامبرده در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی و در مواجه با دلایل و مدارک به ۳۵ فقره سرقت منزل به ارزش نسبی ۶۸۰ میلیون تومان اعتراف کرد.

سردار امیری یادآور شد: همه محل های سرقت و مالباختگان با راهنمایی متهم شناسایی و پرونده به دادسرا ارسال و نامبرده نیز از آن طریق با قرار مناسب روانه زندان شد.

آخرین اخبار «حوادث همدان» را در صفحه حوادث همدان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر