زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری 2 برادر قاتل قبل از فرار

فرمانده انتظامی شهرستان میانه از دستگیری قاتلان مرد ۴۵ ساله با تیزهوشی کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.
22 آذر 1401
شناسه : 92788
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/92788
369+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان میانه از دستگیری قاتلان مرد ۴۵ ساله با تیزهوشی کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی شهرستان میانه از دستگیری قاتلان مرد ۴۵ ساله با تیزهوشی کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

سرهنگ  محمدتقی سلطانی  در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد نزاع و درگیری ۳ نفر در مورخه ۲۴ آبان ماه سال جاری در یکی از روستا‌های بخش کندوان به علت اختلاف ملکی و حقابه، ماموران پاسگاه انتظامی کندوان  بلافاصله جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

 سرهنگ سلطانی افزود: در بررسی به عمل آمده توسط ماموران، مشخص شد؛ ۲ برادر خانواده با یکی از اهالی روستا به علت اختلاف ملکی و حقابه درگیر و براثر اصابت جسم سخت به پیشانی فرد مقابل، وی دچار مجروحیت شده و فرد مضروب به بیمارستان شهر تبریز منتقل که به کما می‌رود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با توجه به اینکه هر ۲ ضارب به وثیقه آزاد شده بودند، لذا فرد مضروب در مورخه ۲۰ آذر ماه در کما فوت کرده و قاتلان که نقشه فرار خود را می‌کشیدند، با توجه به تیزهوشی و تجربیات ماموران پلیس آگاهی شهرستان، هر ۲ نفر در داخل شهر شناسایی و در اقدام غافلگیرانه دستگیر و پس از اقدام و تشکیل پرونده قتل، به مقام قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه در پایان با بیان اینکه پلیس با قاطعیت تمام با برهم زنندگان نظم و امنیت برخورد خواهد کرد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مزاحمت، اخلال در نظم عمومی و ... مراتب را بلافاصله از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

آخرین اخبار «حوادث آذربایجان شرقی» را در صفحه حوادث آذربایجان شرقی و حوادث تبریز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر