زمان مطالعه: 1 دقیقه

نشت گاز مونو اکسیدکربن سه عضو یک خانواده کرمانشاهی را راهی بیمارستان کرد

رییس فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه از مسمومیت سه عضو یک خانواده بر اثر نشت گاز مونو اکسیدکربن از بخاری منزلشان خبر داد.
21 آذر 1401
شناسه : 92762
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/92762
175+
بالا
رییس فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه از مسمومیت سه عضو یک خانواده بر اثر نشت گاز مونو اکسیدکربن از بخاری منزلشان خبر داد.

حادثه 24 -  رییس فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه از مسمومیت سه عضو یک خانواده بر اثر نشت گاز مونو اکسیدکربن از بخاری منزلشان خبر داد.

سه عضو یک خانواده بر اثر گاز مونواکسید کربن مسموم شدندرفیعی با بیان اینکه این حادثه روز گذشته رخ داده است افزود: این افراد بر اثر نشت گاز مونواکسید از بخاری منزل دچار مسمومیت شدند.

وی ادامه داد: این سه نفر به بیمارستان امام خمینی (ره )کرمانشاه منقل شدند و با اقدامات پزشکی انجام شده اکنون حال عمومی آن‌ها خوب است.

رییس فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه گفت: هم چنین هفته گذشته نیز یک نفر در شهر کرمانشاه بر اثر گاز مونواکسید بخاری مسموم و به بیمارستان امام خمینی ره منتقل شد.

رفیعی با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های ایمنی برای نصب استاندار بخاری‌ها افزود: شهروندان باید از گرم بودن لوله بخاری و خروج گاز‌ها از لوله اطمینان حاصل کنند.

وی توصیه کرد: در فصل زمستان منافذی برای گردش هوا در خانه و ورود اکسیژن در نظر بگیرند و همه منافذ و در و پنجره‌ها را مسدود نکنند.

آخرین اخبار «حوادث کرمانشاه» را در صفحه حوادث کرمانشاه حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر