زمان مطالعه: 1 دقیقه

زندان نتوانست زورگیر سابقه دار را اصلاح کند

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری زورگیر حرفه‌ای که به محض آزادی از زندان اقدام به زورگیری و سرقت تلفن همراه از شهروندان می‌کرد، خبر داد.
21 آذر 1401
شناسه : 92755
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/92755
239+
بالا
جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری زورگیر حرفه‌ای که به محض آزادی از زندان اقدام به زورگیری و سرقت تلفن همراه از شهروندان می‌کرد، خبر داد.
عکس: حادثه 24

حادثه 24 -  جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری زورگیر حرفه‌ای که به محض آزادی از زندان اقدام به زورگیری و سرقت تلفن همراه از شهروندان می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ محمدقاسم طرهانی گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت موبایل به روش زورگیری در محله  ابوذر  تهران، رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری این محل بر عهده گرفتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی‌جویی‌های انتظامی هویت متهم سابقه‌دار را شناسایی کردند، افزود: تیم مجربی از ماموران سریعاً وارد عمل شده و در محدوده محله ابوذر متهم را در حال تردد مشاهده و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه، او را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم 34 ساله که ابتدا منکر بزه انتسابی شده بود با مشاهده دلایل و مدارک به جرم خود اعتراف کرد.

جانشین  پلیس پیشگیری تهران  با اشاره به اینکه متهم سابقه‌دار به جرم سرقت در زندان بوده و مدت کوتاهی بعد از آزادی از زندان مرتکب این جرم شده است، خاطرنشان کرد تاکنون 5 نفر از مالباختگان شناسایی و تلاش برای شناسایی شاکیان دیگر ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر