زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستبرد به حساب پدر به خاطر خرید و شارژ اکانت بازی

سرپرست پلیس فتا استان گلستان از شناسایی و دستگیری نوجوانی که به دفعات متعدد اقدام به برداشت وجه از حساب بانکی والدین در قالب خرید و شارژ اکانت بازی می‌کرد، خبر داد.
21 آذر 1401
شناسه : 92737
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/92737
209+
بالا
سرپرست پلیس فتا استان گلستان از شناسایی و دستگیری نوجوانی که به دفعات متعدد اقدام به برداشت وجه از حساب بانکی والدین در قالب خرید و شارژ اکانت بازی می‌کرد، خبر داد.

حادثه 24 -  سرپرست پلیس فتا استان گلستان از شناسایی و دستگیری نوجوانی که به دفعات متعدد اقدام به برداشت وجه از حساب بانکی والدین در قالب خرید و شارژ اکانت بازی می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ سعید تجری گفت: در پی مراجعه حضوری والدینی به پلیس فتا استان و طرح شکایت مبنی بر اینکه از حساب بانکی آنان بیش از ۶۰۰ میلیون ریال به صورت متعدد در روز‌های اخیر کسر گردیده، به همین منظور بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

 وی افزود: با توجه به اظهارات شاکی و با بررسی‌های به عمل آمده در روند رسیدگی به پرونده، اقدامات لازم برای ردیابی وجوه برداشت شده صورت پذیرفت که مشخص گردید تمامی مبالغ خارج شده از حساب به صورت اینترنتی جهت خرید و شارژ اکانت بازی آنلاین استفاده شده است.

وی تصریح کرد: با انجام تحقیقات و اقدامات فنی تخصصی متهم شناسایی و مشخص شد، پسر ۱۴ ساله خانواده عامل برداشت غیر مجاز از حساب بانکی اعضای خانواده (از قبیل پدر و مادر و برادر) بوده است.

سرهنگ تجری با اشاره به اعلام رضایت پدر و مادر پس از اینکه مشخص شد فرزندشان متهم پرونده است، به والدین توصیه کرد: رمز کارت بانکی خود را در اختیار هر فردی قرار ندهند و برای اطلاع از نحوه واریز و برداشت هر وجهی از حساب‌های بانکی خود نسبت به فعال سازی پیامک بانکی اقدام کنند و حتما مراقب فرزندان خود و رفتار‌های آنان در فضای مجازی و حقیقی باشند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک می‌توانند با مراجعه به سایت www.cyberpolice.ir قسمت گزارشات مردمی و یا تماس با شماره ۰۹۶۳۸۰ مرکز فوریت‌های سایبری موارد مجرمانه را به کارشناسان پلیس فتا اعلام نمایند.

 آخرین اخبار «حوادث گلستان» را در صفحه حوادث گلستان و حوادث گرگان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر