زمان مطالعه: 1 دقیقه

انهدام تیم حرفه ایی قاچاق مواد مخدر توسط مرزداران سیستان و بلوچستان

فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از ناکامی قاچاقچیان و کشف ۲ تن و ۷۰۰ کیلوگرم موادمخدر توسط مرزداران استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
21 آذر 1401
شناسه : 92732
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/92732
256+
بالا
فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از ناکامی قاچاقچیان و کشف ۲ تن و ۷۰۰ کیلوگرم موادمخدر توسط مرزداران استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از ناکامی قاچاقچیان و کشف ۲ تن و ۷۰۰ کیلوگرم موادمخدر توسط مرزداران استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

سردار احمدعلی گودرزی اظهار داشت: مرزداران غیور استان سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی و کنترل مستمر نوار مرزی حوزه استحفاظی، مطلع شدند قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارند مقادیر قابل توجهی مواد افیونی را وارد کشور کنند.

وی افزود: مرزبانان جان برکف با اشراف اطلاعاتی یکی از سرباندهای قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال مواد مخدر به داخل کشور را داشت شناسایی کردند.

این مقام ارشد مرزبانی فراجا با اشاره به اینکه قاچاقچیان قصد انتقال مواد مخدر دپو شده به وسیله شناورهای تندرو را داشتند، تصریح کرد: مرزبانان با استفاده از کمین های هدفمند و هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان قاچاقچیان را در حوزه استحفاظی پایگاه دریابانی چابهار مشاهده و در اقدامی رزمی و تاکتیکی آنها را در دستیابی به اهداف شوم‌شان ناکام گذاشتند.

سردار گودرزی با اشاره به موفقیت مرزبانان جان برکف و همکاری کارکنان خدوم فرماندهی انتظامی استان هرمزگان در این عملیات بیان داشت: در این عملیات مرزبانان موفق شدند 2 تن و 700 کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل 1300کیلوگرم تریاک و 1400کیلوگرم حشیش را از سوداگران مرگ کشف کنند.

فرمانده مرزبانی فراجا با بیان اینکه دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار ویژه مرزبانان استان قرار دارد، خاطرنشان کرد: مرزداران دلاور با تمام توان در گلوگاه‌ها و ورودی‌های مرزی حضور فعال داشته و در راه مبارزه با قاچاق موادمخدر، این بلای خانمان‌سوز، مجاهدانه تلاش می‌کنند که این حضور هوشمندانه و ایثارگرانه عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ خواهد کرد.

آخرین اخبار «حوادث سیستان و بلوچستان» را در صفحه حوادث سیستان و بلوچستان و حوادث زاهدان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر