زمان مطالعه: 1 دقیقه

آتش‌سوزی هولناک مینی‌بوس در محور نقنه ـ دهاقان/ 9 کارگر در آتش سوختند

مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس چهارمحال و بختیاری گفت: ۹ نفر مصدوم حادثه آتش سوزی یک دستگاه مینی بوس که در محور نقنه به دهاقان در حرکت بوده به دلیل وخامت حال مصدومان به اصفهان منتقل شدند.
21 آذر 1401
شناسه : 92729
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/92729
413+
بالا
مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس چهارمحال و بختیاری گفت: ۹ نفر مصدوم حادثه آتش سوزی یک دستگاه مینی بوس که در محور نقنه به دهاقان در حرکت بوده به دلیل وخامت حال مصدومان به اصفهان منتقل شدند.

حادثه 24 -  مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس چهارمحال و بختیاری گفت: ۹ نفر مصدوم حادثه آتش سوزی یک دستگاه مینی بوس که در محور نقنه به دهاقان در حرکت بوده به دلیل وخامت حال مصدومان به اصفهان منتقل شدند.

به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس استان اصفهان، محمود شمسی‌پور دهکردی اظهار داشت:‌ ساعت 6:30 دقیقه صبح آتش‌سوزی مینی‌بوس در محور نقنه به سمت دهاقان باعث مصدوم شدن هشت خانم و یک آقا شد، که پس از اطلاع به مرکز دیسپچ اورژانس استان بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: کارشناسان عملیاتی اورژانس پس از انجام اقدامات درمانی مناسب مصدومان را جهت انجام اقدامات درمانی به بیمارستان ولیعصر (عج)بروجن انتقال دادند. با توجه به وخامت حال مصدومان هماهنگی لازم جهت انتقال مصدومان به بیمارستان سوختگی اصفهان انجام گرفت و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه آمبولانس اورژانس جهت انتقال مصدومان به بیمارستان ولیعصر(عج) بروجن اعزام شدند.

انتقال مصدومان آتش‌سوزی مینی‌بوس ‌به اصفهان

محمود شیرانی رئیس بیمارستان ولیعصر(عج) بروجن نیز گفت:‌ با توجه به وخامت حال مصدومان و انجام هماهنگی لازم با بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان مصدومان با یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس اورژانس و بیمارستان بروجن به استان اصفهان منتقل شدند؛ بر اساس اطلاعات به دست آمده همه هشت نفر مصدوم این حادثه کارگر بودند.

آخرین اخبار «حوادث اصفهان» را در صفحه حوادث اصفهان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر