زمان مطالعه: 1 دقیقه

۳ عامل حمله به آمبولانس در بجنورد دستگیر شدند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی از دستگیری عوامل حمله به آمبولانس در بجنورد طی ناآرامی های گذشته خبر داد.
20 آذر 1401
شناسه : 92676
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/92676
305+
بالا
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی از دستگیری عوامل حمله به آمبولانس در بجنورد طی ناآرامی های گذشته خبر داد.

حادثه 24 -  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی از دستگیری عوامل حمله به آمبولانس در بجنورد طی ناآرامی های گذشته خبر داد.

حسن ناهیدی اظهار کرد: با کمک مردم و رصد اطلاعاتی، نیروهای امنیتی خراسان شمالی موفق شدند ۳ نفر از عوامل آتش زدن آمبولانسی که در حال اعزام برای رسیدگی به وضعیت کودک بیمار در کوچه دکتر حکمتی بجنورد بود را دستگیر کنند.

وی ادامه داد: این افراد در تاریخ ۳۰ شهریور ماه اقدام به آتش زدن خودروی آمبولانس در مرکز شهر بجنورد کرده بودند که طی روزهای گذشته دستگیر شدند و به جرم خود اعتراف کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: این افراد در ناآرامی های گذشته، اقدام به تخریب اموال عمومی، شخصی و دولتی کرده و یک دستگاه آمبولانس را به آتش کشیدند که در این حادثه تکنسین آمبولانس از ناحیه کتف و قفسه سینه چاقو خورد اما با کمک تیم‌های پزشکی از مرگ نجات یافت.

ناهیدی گفت: این افراد اعتراف کردند که تحت تاثیر رسانه‌های فارسی زبان بیگانه به این اقدام خشونت آمیز دست زده اند و پشیمان هستند.

آخرین اخبار «حوادث خراسان شمالی» را در صفحه حوادث خراسان شمالی و حوادث بجنورد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر