زمان مطالعه: 1 دقیقه

حمله وحشتناک مرد سیاه پوش به خانه زن سالخورده در نکا

فرمانده انتظامی نکا از دستگیری سارقان به عنف طلای زن سالخورده در این شهرستان خبر داد.
18 آذر 1401
شناسه : 92634
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/92634
366+
بالا
فرمانده انتظامی نکا از دستگیری سارقان به عنف طلای زن سالخورده در این شهرستان خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی نکا از دستگیری سارقان به عنف طلای زن سالخورده در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ قاسم عزیزی گفت: در پی تماس زنی سالخورده با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر سرقت به عنف منزل در شهرستان نکا، تیمی ویژه از ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی وارد عمل شدند.

او افزود: در بررسی صحنه جرم و اظهارات شاکیه پرونده که مردی سیاه پوش با سر و صورت پوشیده با نفوذ به داخل منزل آن‌ها با تهدید چاقو طلا و جوهرات (گردنبند والنگو) را زورگیری و به سرعت از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی دقیق محل سرقت و سرنخ‌های موجود تحقیقات میدانی گسترده‌ای را از ساعات اولیه سرقت آغاز و در نهایت با سرنخ‌های بدست آمده به فردی سابقه دار ساکن یکی از شهر‌های همجوار با همکاری همدست بومی وی مظنون و آن‌ها را تحت نظر و تعقیب قرار دادند.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی سرانجام با جمع آوری ادله و مستندات کافی از سرقت با هماهنگی دادستان شهرستان بهشهر و اخذ نیابت قضایی، متهم را در اقدامی ضربتی و غالگیرانه دستگیر و یک ساعت بعد همدست سارق نیز دستگیر شد.

سرهنگ عزیزی گفت: متهم ۲۶ ساله که دارای ۶ فقره سابقه سرقت، حمل مواد مخدر و شرارات و نزاع و... می‌باشد در بازجوئی‌های به عمل آمده در پلیس آگاهی به سرقت به عنف طلا‌ها از منزل مالباخته سالخورده اعتراف تحقیقات و بازجویی از سارقان برای کشف دیگر جرائم احتمالی ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث مازندران» را در صفحه حوادث مازندران و حوادث ساری حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر