زمان مطالعه: 1 دقیقه

یک روز مکالمه رایگان هدیه همراه اول برای جبران خطای فنی

مدیرکل ارتباطات همراه اول گفت: اپراتور همراه اول تصمیم گرفته است، برای جبران خطای فنی، یک روز مکالمه رایگان به هموطنان هدیه دهد.
16 آذر 1401
شناسه : 92600
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/92600
200+
بالا
مدیرکل ارتباطات همراه اول گفت: اپراتور همراه اول تصمیم گرفته است، برای جبران خطای فنی، یک روز مکالمه رایگان به هموطنان هدیه دهد.

حادثه 24 -  مدیرکل ارتباطات همراه اول گفت: اپراتور همراه اول تصمیم گرفته است، برای جبران خطای فنی، یک روز مکالمه رایگان به هموطنان هدیه دهد.

حامد حکاکان گفت: بابت پیام هشداری که برای برخی از هموطنان ارسال شد، عذرخواهی می‌کنم.

مدیرکل ارتباطات همراه اول گفت: درپی هشدار‌های سازمان هواشناسی مبنی بر آبگرفتگی و سیل در برخی از استان ها، مرکز تحقیق و توسعه تلفن همراه درحال راه اندازی سرویس هشدار سریع برای مردم بود تا هموطنان بتوانند به سرعت هشدار‌های هواشناسی را دریافت کنند و تا حدودی از آسیب‌های جانی و مالی جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه این خطا از جنس خطای فنی بوده است، گفت: کارشناسان امروز درحال تست قابلیت ارسال پیام اضطراری برای تیم تحقیقاتی بودند که اشتبا‌ها برای عموم مردم ارسال و باعث نگرانی شده است.

حکاکان گفت: برای جبران این خطای فنی، اپراتور همراه اول تصمیم گرفته است که یک روز مکالمه رایگان به هموطنان هدیه دهد و اختصاص این هدیه از طریق پیامک خدمت مشترکان اطلاع رسانی خواهد شد.

آخرین اخبار اجتماعی را در صفحه اخبار اجتماعی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید

کلمات کلیدی:
ارسال نظر