زمان مطالعه: 1 دقیقه

نجات قاتل پس از 11 سال از چوبه دار در دزفول

رئیس دادگستری دزفول گفت: با همت و تلاش اعضای شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف شهرستان دزفول، یک قاتل پس از ۱۱ سال از چوبه دار رها شد.
15 آذر 1401
شناسه : 92583
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/92583
281+
بالا
رئیس دادگستری دزفول گفت: با همت و تلاش اعضای شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف شهرستان دزفول، یک قاتل پس از ۱۱ سال از چوبه دار رها شد.

حادثه 24 -  رئیس دادگستری دزفول گفت: با همت و تلاش اعضای شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف شهرستان دزفول، یک قاتل پس از ۱۱ سال از چوبه دار رها شد.

به نقل از روابط عمومی معاونت توسعه حل اختلاف استان خوزستان، فیصل مزرعه اظهار داشت: سال 1391 تنها فرزند یک خانواده در دزفول در نزاعی به قتل رسید که پس از آن حادثه، چهار نفر به اتهام قتل این فرد دستگیر و روانه زندان شدند.

وی ادامه داد: دامنه این قتل موجب تشکیل چندین پرونده در دادسرا و دادگاه دزفول شد و قاتل با تائید دیوان عالی کشور به قصاص محکوم شد.

رئیس دادگستری دزفول گفت: با توجه به اهمیت موضوع و پیشگیری از هر نوع درگیری و نزاع دیگر، پرونده برای صلح و سازش به شعبه 12 شورای حل اختلاف این شهرستان ارجاع داده شد.

مزرعه اظهارداشت: اعضای این شعبه با همکاری ستاد صبر، معتمدان، بزرگان، روحانیون و سادات جلسات متعددی با اولیای دم برگزار کردند که تلاش آنها به ثمر نشست و خانواده مقتول پس از 11 سال از قصاص قاتل فرزند خود صرف‌نظر کردند.

وی افزود: پرونده‌های متعدد دیگری که مرتبط با این موضوع بود منتهی به صلح و سازش شد.

 آخرین اخبار «حوادث خوزستان» را در صفحه حوادث خوزستان و حوادث اهواز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر