زمان مطالعه: 1 دقیقه

مزاحمت مرد میانسال برای دوست سابق در فضای مجازی

رئیس پلیس فتا استان فارس از شناسایی مردی میانسال که با ارسال پیام‌های تهدید آمیز در بستر یکی از شبکه‌های اجتماعی برای شاکی ایجاد مزاحمت می‌کرد، خبر داد.
15 آذر 1401
شناسه : 92579
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/92579
247+
بالا
رئیس پلیس فتا استان فارس از شناسایی مردی میانسال که با ارسال پیام‌های تهدید آمیز در بستر یکی از شبکه‌های اجتماعی برای شاکی ایجاد مزاحمت می‌کرد، خبر داد.

حادثه 24 -  رئیس پلیس فتا استان فارس از شناسایی مردی میانسال که با ارسال پیام‌های تهدید آمیز در بستر یکی از شبکه‌های اجتماعی برای شاکی ایجاد مزاحمت می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ امیر حسین سلیمانی گفت: در پی مراجعه فردی که با ارائه مرجوعه قضایی به این پلیس؛ مدعی شده بود فردی ناشناس در فضای مجازی با انتشار مطالب کذب و تهدید آمیز در یکی از شبکه‌های اجتماعی، قصد بدنام کردن وی و خانواده‌اش را دارد، رسیدگى به این پرونده به‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

 وی گفت: پس ازحضور شاکی، پرونده اولیه با هماهنگی مقام قضایی تشکیل شد و با جمع‌آوری مدارک و مستندات مربوطه توسط کارشناسان پلیس فتا، سرانجام متهم مورد شناسایی قرار گرفت و به این پلیس احضار شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ابتدا متهم که دوست سابق شاکی بود منکر ارتکاب جرم خود شد؛ ولی پس از مواجهه با مدارک و مستندات احصاء شده توسط کارشناسان این پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود و دلیل اقدام خود را کینه و مشکلاتی که سال‌ها پیش داشته است، عنوان نمود.

سرهنگ سلیمانی افزود: برابر قانون هرگونه توهین، اهانت و یا پخش تصاویر شخصی افراد در فضای مجازی جرم محسوب شده و عواقب جبران ناپذیری برای فرد به همراه دارد، لذا رعایت اخلاق در فضای سایبر و به خصوص شبکه‌های اجتماعی امری مهم محسوب می‌شود.

آخرین اخبار «حوادث فارس» را در صفحه حوادث فارس و حوادث شیراز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر