زمان مطالعه: 1 دقیقه

مهار آتش‌سوزی در یکی از هتل‌های مشهد/ نجات 30 نفر از میان دود و آتش

رضوی مدیر منطقه ۲ عملیات آتش‌نشانی شهر مشهد از مهار آتش سوزی قسمت سونای خشک یک هتل در این شهر با تلاش نفسگیر آتش‌نشانان ۷ ایستگاه و نجات ۳۰ نفر از میان آتش و دود خبر داد.
15 آذر 1401
شناسه : 92574
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/92574
360+
بالا
رضوی مدیر منطقه ۲ عملیات آتش‌نشانی شهر مشهد از مهار آتش سوزی قسمت سونای خشک یک هتل در این شهر با تلاش نفسگیر آتش‌نشانان ۷ ایستگاه و نجات ۳۰ نفر از میان آتش و دود خبر داد.

حادثه 24 - رضوی مدیر منطقه ۲ عملیات آتش‌نشانی شهر مشهد از مهار آتش سوزی قسمت سونای خشک یک هتل در این شهر با تلاش نفسگیر آتش‌نشانان ۷ ایستگاه و نجات ۳۰ نفر از میان آتش و دود خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، حسن نجمی با بیان این مطلب گفت: ساعتی قبل در پی تماس با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده دود از زیر زمین یک هتل ، ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله ۴۰ آتش نشان و نجاتگر را به همراه ۱۲ دستگاه خودرو سبک و سنگین و خودروهای توربوفن و تجهیزات تنفسی از ایستگاه‌های ۳۳،۱۰،۲۱،۱۴،۳،۴۳،۳۸ آتش نشانی به محل حادثه اعزام کرد.

وی خاطرنشان کرد: با حضور آتش‌نشانان و گروه‌های امداد و نجات ۳۰ نفر از مسافرین و پرسنل این هتل که گرفتار دود و آتش شده بودند، نجات یافته و حریق که در قسمت سونای خشک این مجموعه در طبقه منفی ۲ و در فضایی به مساحت ۱۲ متر مربع به وقوع پیوسته بود مهار و از سرایت آتش به سایرطبقات این هتل جلوگیری شد.

مدیر منطقه ۲ عملیات آتش‌نشانی شهر مشهد بیان کرد: آتش‌نشانان پس از انجام عملیات تهویه و رفع دود گرفتگی متصاعد شده از آتش‌سوزی در کل هتل با تجهیزات تخصصی به مأموریت خود پایان دادند. علت دقیق وقوع این حریق توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر