زمان مطالعه: 1 دقیقه

کشف ۲۲ قبضه سلاح از مخفیگاه اشرار عنبرآباد

فرمانده انتظامی استان کرمان از شناسایی و دستگیری ۱۳ عامل شرارت و تیراندازی با کشف ۲۲ قبضه سلاح ممنوعه در شهرستان عنبرآباد خبر داد.
15 آذر 1401
شناسه : 92572
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/92572
254+
بالا
فرمانده انتظامی استان کرمان از شناسایی و دستگیری ۱۳ عامل شرارت و تیراندازی با کشف ۲۲ قبضه سلاح ممنوعه در شهرستان عنبرآباد خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی استان کرمان از شناسایی و دستگیری ۱۳ عامل شرارت و تیراندازی با کشف ۲۲ قبضه سلاح ممنوعه در شهرستان عنبرآباد خبر داد.

سردار ناظری گفت: در پی وقوع چندین مورد تیراندازی جرحی و ایذایی در عنبرآباد و مطالبه مردم برای برخورد با این قبیل اقدامات، ماموران پلیس این شهرستان دراجرای طرح اطلاعاتی و عملیاتی ۲۴ ساعته با محوریت پلیس امنیت عمومی، ۱۳ متهم دخیل در این جرایم را شناسایی و آنان را دستگیر کردند.

 وی تصریح کرد: با اشرافیت اطلاعاتی پلیس و در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۲۲ قبضه سلاح ممنوعه از نوع شکاری و جنگی نیز کشف شد.

بگفته فرمانده انتظامی استان: این متهمان با سوابق کیفری از جمله اخلال در نظم و امنیت عمومی، حمل و نگهداری سلاح و مهمات، تیراندازی منجر به جرح و تخریب، تهدید و قدرت نمایی با سلاح ضمن تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند .

 آخرین اخبار «حوادث کرمان» را در صفحه حوادث کرمان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر