زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری گروهک‌های ضدانقلاب در چهارمحال و بختیاری/ آنها بازاریان را تهدید می کردند

سازمان اطلاعات سپاه حضرت قمر‌بنی‌هاشم(ع) در اطلاعیه‌ای از شناسایی و مورد ضربه قرار گرفتن شبکه‌ای از فعالین حوزه تجمعات و اغتشاشات اخیر وابسته به جریانات معاند و گروهک‌های ضدانقلاب، خبر داد.
15 آذر 1401
شناسه : 92568
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/92568
361+
بالا
سازمان اطلاعات سپاه حضرت قمر‌بنی‌هاشم(ع) در اطلاعیه‌ای از شناسایی و مورد ضربه قرار گرفتن شبکه‌ای از فعالین حوزه تجمعات و اغتشاشات اخیر وابسته به جریانات معاند و گروهک‌های ضدانقلاب، خبر داد.

حادثه 24 -  سازمان اطلاعات سپاه حضرت قمر‌بنی‌هاشم(ع) در اطلاعیه‌ای از شناسایی و مورد ضربه قرار گرفتن شبکه‌ای از فعالین حوزه تجمعات و اغتشاشات اخیر وابسته به جریانات معاند و گروهک‌های ضدانقلاب، خبر داد.

سازمان اطلاعات سپاه حضرت قمر‌بنی‌هاشم(ع) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:  طی اقدامات فنی و اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری شبکه‌ای از فعالین حوزه تجمعات و اغتشاشات اخیر وابسته به جریانات معاند و گروهک‌های ضدانقلاب شناسایی و مورد ضربه قرار گرفت.

این شبکه علاوه بر تحریک و تهییج افراد جهت شرکت در تجمعات با استفاده از اراذل واوباش اقدام به تهدید و ارعاب کسبه بازار جهت تعطیل نمودن کسب و کار آنان می‌نمودند که با اقدامات پیشگیرانه این سازمان و هوشیاری بازاریان و فعالین اقتصادی مومن و انقلابی در اهداف خود ناکام ماندند.

اطلاعات تکمیلی در خصوص فعالیت این شبکه و مرتبطین آنان متعاقباً به اطلاع مردم شریف استان خواهد رسید.

همچنین سازمان اطلاعات سپاه ضمن تقدیر و تشکر از هوشیاری و همکاری همه جانبه مردم بصیر استان به ویژه بازاریان و کسبه محترم از آنان درخواست نموده است با ارائه اخبار و گزارش‌های به موقع، فرزندان خود در این سازمان را در راستای حفظ امنیت پایدار در سطح کشور و استان یاری نمایند.

ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه با شماره 114 آماده دریافت گزارش‌ها و اخبار امنیتی همه عزیزان می‌باشد.

آخرین اخبار «حوادث چهارمحال و بختیاری» را در صفحه حوادث چهارمحال و بختیاری و حوادث شهرکرد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر