زمان مطالعه: 1 دقیقه

سنگ پرانی 4 نفر به خودروها در کردستان / انگیزه آنها چه بود؟

فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری ۴ نفر از عاملان سنگ پرانی به خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی این استان خبر داد.
15 آذر 1401
شناسه : 92543
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/92543
237+
بالا
فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری ۴ نفر از عاملان سنگ پرانی به خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی این استان خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری ۴ نفر از عاملان سنگ پرانی به خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی این استان خبر داد.

سردار علی آزادی گفت: درپی فراخوان‌های معاندان نظام در فضای مجازی برای اعتصاب کامیون داران و عدم استقبال رانندگان از این موضوع عده‌ای افراد مغرض با حضور در محور‌های مواصلاتی با سنگ پرانی مانع اخلال در تردد حمل و نقل عمومی در محور‌های استان می‌شدند که این موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه محور‌های استان محل کامیون‌های حامل بار بوده و از اهیمت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: ماموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی متهمان را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی کردستان گفت: در این راستا ۴ نفر از عاملان سنگ پرانی به کامیون‌های عبوری در محور‌های سنندج به سروآباد و سنندج به دهگلان دستگیر شدند.

سردار آزادی با اشاره به اینکه در تحقیقات به عمل آمده، متهمان از اعمال خود ابراز پشیمانی کردند، تصریح کرد: متهمان به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، گفت: با مخلان نظم و امنیت مردم و کسانی که بخواهند برای تردد وسایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی استان مزاحمت ایجاد کنند برابر قانون قاطعانه برخورد می‌کنیم.

آخرین اخبار «حوادث کردستان» را در صفحه حوادث کردستان و حوادث سنندج حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر