زمان مطالعه: 1 دقیقه

کتک خوردن شهردار منطقه 5 از اراذل و اوباش / کار به بیمارستان کشیده شد

شهردار منطقه 5 از ضرب و شتم شهردار شب ناحیه 3 منطقه 5 توسط اراذل و اوباش در حین گشت جهت مبارزه با متخلفین ساخت و ساز غیر مجاز خبر داد.
14 آذر 1401
شناسه : 92496
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/92496
326+
بالا
شهردار منطقه 5 از ضرب و شتم شهردار شب ناحیه 3 منطقه 5 توسط  اراذل و اوباش در حین گشت جهت مبارزه با متخلفین ساخت و ساز غیر مجاز خبر داد.

حادثه 24 -  شهردار منطقه 5 از ضرب و شتم شهردار شب ناحیه 3 منطقه 5 توسط  اراذل و اوباش در حین گشت جهت مبارزه با متخلفین ساخت و ساز غیر مجاز خبر داد.

احسان شریفی در این خصوص اظهار کرد: شب گذشته در حدود ساعت 20:38 دقیقه، شهردار شب ناحیه 3 شمالی  در محدوده حصارک در حالیکه در گشت شبانه بوده با متخلفین ساخت و ساز غیر مجاز روبه رو شده و اقدام به ممانعت می نماید که می کرده که با حمله اراذل و اوباش روبه رو شده و متاسفانه ضمن ضرب و شتم از ارتفاعی در یکی از تپه های  حصارک به پایین ایشان را پرت کرده  که متاسفانه از ناحیه سر دچار آسیب شده و با حضور عوامل اورژانس به یکی از بیمارستان های نزدیک منتقل می شود.

وی افزود: عوامل انتظامی به سرعت در محل حاضر و با اخذ دستور مقام قضایی، مسببین حادثه را در محل تخلف، در حالیکه به ادامه تخلفات ساختمانی خود می پرداختند بازداشت کرده و به جهت طی مراحل قضایی، به دادستانی ناحیه 5 تهران منتقل می کند.

شهرداری منطقه 5 در پایان ضمن هشدار جدی به متخلفین ساخت و ساز در سطح محدوده منطقه به ویژه در حصارک، اعلام کرد: مدیریت شهری با تمام توان نسبت به حفظ حقوق بین المال و حفاظت از محدوده های شهری و حریم منطقه اقدام خواهد کرد و برابر قانون و همراهی دستگاه های قضایی و انتظامی با مسببین اینگونه رفتارهای غیرقانونی ، بدون هیچگونه مماشاتی برخورد سریع و قانونی خواهد شد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر