زمان مطالعه: 1 دقیقه

رازگشایی از  62 فقره سرقت در همدان

جانشین انتظامی استان همدان گفت: ۲ سارق حرفه ای پس از ۶۲ فقره سرقت وسایل اماکن خصوصی و باغ های شهر همدان شناسایی و دستگیر شدند.
13 آذر 1401
شناسه : 92465
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/92465
206+
بالا
جانشین انتظامی استان همدان گفت: ۲ سارق حرفه ای پس از ۶۲ فقره سرقت وسایل اماکن خصوصی و باغ های شهر همدان شناسایی و دستگیر شدند.

حادثه 24 -  جانشین انتظامی استان همدان گفت: ۲ سارق حرفه ای پس از ۶۲ فقره سرقت وسایل اماکن خصوصی و باغ های شهر همدان شناسایی و دستگیر شدند.

سردار رضا زارعی اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی سرقت وسایلی نظیر آهن آلات، کف کش، موتور برق و در و پنجره رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با جمع آوری پرونده سرقت های صورت گرفته و بررسی شگرد و شیوه سرقت ها پی بردند که همه این سرقت ها از سوی اعضای یک باند صورت گرفته است.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: به دنبال تحقیقات صورت گرفته و در کنار هم گذاشتن مستندات موجود سرنخ هایی از سارقان به دست آمد که در ادامه ۲ سارق حرفه ای شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سردار زارعی افزود: ماموران در بازرسی از مخفیگاه سارقان بخشی از اموال مسروقه را کشف و به همراه سارقان برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی اضافه کرد: سارقان در بازجویی ها به ۶۲ فقره سرقت اماکن خصوصی و باغ ها در مجموع به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال اعتراف کردند که در این باره پرونده قضایی تشکیل و تحویل مرجع قضایی شد.

سردار زارعی به شهروندان توصیه کرد از رها کردن اثاثیه مورد نیاز در محوطه باغ پرهیز کرده و از تجهیزات بازدارنده از جمله دوربین استفاده کنند.

آخرین اخبار «حوادث همدان» را در صفحه حوادث همدان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر