زمان مطالعه: 3 دقیقه

تصمیم ویژه یحیی گل محمدی برای دربی

این احتمال وجود دارد که پرسپولیس در دربی با دو مهاجم تخصصی به میدان برود
12 آذر 1401
شناسه : 92434
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/92434
220+
بالا
این احتمال وجود دارد که پرسپولیس در دربی با دو مهاجم تخصصی به میدان برود

حادثه 24 -  این احتمال وجود دارد که پرسپولیس در دربی با دو مهاجم تخصصی به میدان برود

یاغی جدید فوتبال ایران که با سر و صدای فراوان به پرسپولیس آمد، مخالفان زیادی داشت و خیلی‌ها معتقد بودند این بازیکن هم از آمادگی لازم به دور است و هم زیاد مصدوم می‌شود. اتفاقی که دقیقا چند روز بعد از قرارداد با پرسپولیس رخ داد و مصدومیت شیخ بهانه ای شد تا بعضی‌ها از یحیی گل محمدی و باشگاه پرسپولیس انتقاد کنند.

طلسم بازی نکردن شیخ بالاخره در دیدار مقابل مس رفسنجان شکست و این بازیکن بلندقامت موفق شد برای اولین بار  برای تیم جدیدش به میدان برود. دیاباته در انزلی و در جریان پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل ملوان فرصت بیشتری بدست آورد و در دیدار پنجشنبه مقابل مس کرمان هم از ابتدای نیمه دوم جانشین کمال کامیابی نیا شد.

با ورود شیخ به بازی، پرسپولیس با دو مهاجم تخصصی یعنی لوکادیا و دیاباته به کار ادامه داد و روند این تیم هم کاملا تغییر کرد. در نهایت هم دیاباته در دقیقه ۷۴ و روی پاس دیدنی سروش رفیعی موفق شد اولین گلش را با پیراهن پرسپولیس به ثمر برساند و این تیم را به یک ۳ امتیاز فوق العاده ارزشمند خانگی برساند.

آمادگی و گلزنی دیاباته باعث شد تا هواداران پرسپولیس به داشتن یک مهاجم خوب دیگر درکنار لوکادیا امیدوار باشند و از همین حالا هم بعد از گلزنی این بازیکن حسابی برای هواداران استقلال کری خواندند و برای دربی که قرار است اواخر این ماه برگزار شود، خط و نشان کشیدند.

با توجه به گلزنی و آمادگی دیاباته و اینکه پرسپولیس با دو مهاجم به مراتب بهتر و خطرناک تر بازی می‌کند، این سوال مطرح می‌شود که تصمیم یحیی گل محمدی برای ادامه لیگ چه خواهد بود و آیا قرار است تیم او تغییر سیستم دهد؟

در صورتیکه یحیی همچنان دیاباته را نیمکت نشین کند و روی او به عنوان یک بازیکن جانشین و نیمکت نشین حساب باز کرده باشد، پرسپولیس با شروع مجدد لیگ هم با همان سیستم قبل و با یک مهاجم بازی خواهد کرد. ولی اگر یحیی تصمیم به استفاده از ۲ مهاجم نوک بگیرد و بخواهد دیاباته را کنار لوکادیا در خط حمله به کار بگیرد، آنوقت شرایط فرق خواهد کرد و در آنصورت یکی از ستاره‌های پرسپولیس نیمکت نشین خواهد شد.

آنطور که شنیدیم با توجه به آمادگی بالای شیخ در تمرینات پرسپولیس ، گل محمدی قصد دارد تا به صورت همزمان از دیاباته و لوکادیا در دربی استفاده کند و درصورتیکه این اتفاق رخ دهد، خطر نیمکت نشینی ستاره هایی مثل عالیشاه ، کامیابی نیا ، صادقی ، ترابی و رفیعی را تهدید می کند.

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر