زمان مطالعه: 1 دقیقه

پلیس سیاهکل کیف پر از پول و طلا را به صاحبش بازگرداند

فرمانده انتظامی سیاهکل از بازگرداندن کیف حاوی پول، طلا و مدارک هویتی یک خانم توسط پلیس راهنمایی و رانندگی این شهرستان خبر داد.
12 آذر 1401
شناسه : 92427
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/92427
288+
بالا
فرمانده انتظامی سیاهکل از بازگرداندن کیف حاوی پول، طلا و مدارک هویتی یک خانم توسط پلیس راهنمایی و رانندگی این شهرستان خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی سیاهکل از بازگرداندن کیف حاوی پول، طلا و مدارک هویتی یک خانم توسط پلیس راهنمایی و رانندگی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین امیدخواه گفت: یکی از ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی حین روان‌سازی ترافیک یک عدد کیف زنانه حاوی یک میلیون و ۹۷۲ هزار تومان وجه نقد، ۳ حلقه انگشتر طلا، فلش و مدارک هویتی را که در خیابان افتاده بود، پیدا کرد.

وی با بیان اینکه این مامور وظیفه شناس در اقدامی خداپسندانه و متعهدانه با تحقیقات و استعلامات صورت گرفته صاحب کیف را شناسایی کرد افزود: از آنجایی که این فرد ساکن استان قم است با هماهنگی وی یکی از اقوامش به مقر انتظامی مراجعه و کیف را به همراه تمامی محتویاتش تحویل گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل به تقدیر و تشکر صاحب کیف از این اقدام پلیس اشاره کرد و گفت: صحت عمل و درستکاری از مشخصه‌های کارکنان انتظامی است.

آخرین اخبار «حوادث گیلان» را در صفحه حوادث گیلان و حوادث رشت حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر