زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری عاملان قتل در باوی

فرمانده انتظامی باوی از اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی در شناسایی و دستگیری عاملان قتل به دلیل اختلافات خانوادگی در این شهرستان خبر داد.
12 آذر 1401
شناسه : 92407
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/92407
270+
بالا
فرمانده انتظامی باوی از اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی در شناسایی و دستگیری عاملان قتل به دلیل اختلافات خانوادگی در این شهرستان خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی باوی از اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی در شناسایی و دستگیری عاملان قتل به دلیل اختلافات خانوادگی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا میررضایی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره درگیری و نزاع مسلحانه منجر به قتل در یکی از مناطق روستایی شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

 وی با اشاره به اینکه در این درگیری چند نفر نیز مجروح شدند، افزود: باتلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان و با انجام کار‌های اطلاعاتی و پس ازانجام تحقیقات گسترده و کارشناسی شده ۳ نفر از عاملان درگیری و تیراندازی به هویت‌های معلوم شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ میررضایی با بیان این که در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح جنگی کلاش، یک قبضه سلاح برنو، ۲ قبضه سلاح شکاری و ۷۷ عدد فشنگ کشف شد، افزود: متهمان در تحقیقات پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را انتقام جویی به دلیل اختلافات شخصی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان باوی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست در هنگام عصبانیت، خشم خود را کنترل و از تصمیمات نابخردانه خودداری کنند.

آخرین اخبار «حوادث خوزستان» را در صفحه حوادث خوزستان و حوادث اهواز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر