زمان مطالعه: 1 دقیقه

سکته مرگبار پسر جوان بعد از باخت تیم ملی به آمریکا

جوان ۱۸ ساله باشتی به خاطر باخت تیم ملی فوتبال ایران برابر آمریکا درگذشت.
12 آذر 1401
شناسه : 92392
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/92392
389+
بالا
جوان ۱۸ ساله باشتی به خاطر باخت تیم ملی فوتبال ایران برابر آمریکا درگذشت.

حادثه 24 -  جوان ۱۸ ساله باشتی به خاطر باخت تیم ملی فوتبال ایران برابر آمریکا درگذشت.

این جوان از اهالی منطقه پشت کوه شهرستان باشت و ساکن شهرک بلکوی یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بود که پس از باخت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ برابر آمریکا دچار سکته شد و به بیمارستان امام سجاد شهر یاسوج منتقل می شود که جان خود را از دست داد.

دکتر محمد طهماسبی، رئیس بیمارستان امام سجاد یاسوج  گفت: یک نفر بدون داشتن علائم حیاتی به این بیمارستان منتقل شده بود که پلیس ۱۱۰ در بیمارستان حضور یافت، موضوع را صورت جلسه کرد و خانواده میت را بردند.

علی‌محمد شفیعی، پدر این جوان گفت: پس از نیمه اول بازی تیم ملی ایران با آمریکا زنگ زدند و به من اطلاع دادند که برای فرزندم مشکل ایجاد شده، وقتی رفتم بیمارستان تا فوت کرد و تلاش کادر درمان بیمارستان برای احیاء و نجات فرزندم بی نتیجه ماند.

وی افزود: روز چهارشنبه نهم آذر ماه ۱۴۰۱ نیز به پزشکی قانونی انتقال یافت و کالبدشکافی شد و سپس جسد به سردخانه منتقل شد.

شفیعی در خصوص علت فوت منتظر نظر، تحقیقات و بررسی های پزشکی قانونی، دستگاه‌ها و مراجع مربوطه در این زمینه هستیم، اظهارکرد: فرزندم نقاش بود و استعداد خوبی در زمینه نقاشی داشت.

مراسم تشییع و خاکسپاری «نیما شفیعی» ۱۸ ساله و متولد ۱۸ شهریورماه ۱۳۸۳ که نقاش بود، روز پنجشنبه در آرامستان شرف آباد  یاسوج برگزار شد.

در چارچوب هفته سوم رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در گروه B این مسابقات، دو تیم ایران و آمریکا سه‌شنبه شب ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه الثمامه دوحه به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با پیروزی یک بر صفر شاگردان برهالتر به پایان رسید.

آخرین اخبار «حوادث کهگیلویه و بویراحمد» را در صفحه حوادث کهگیلویه و بویراحمد و حوادث یاسوج حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر