زمان مطالعه: 3 دقیقه

جزییات تازه از قتل طلافروش همدانی

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: سارق طلافروشی بازار مظفریه شهر همدان پس از ۲ فقره قتل در کمتر از ۶ روز دستگیر شد.
11 آذر 1401
شناسه : 92381
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/92381
534+
بالا
جانشین فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: سارق طلافروشی بازار مظفریه شهر همدان پس از ۲ فقره قتل در کمتر از ۶ روز دستگیر شد.

حادثه 24 -  جانشین فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: سارق طلافروشی بازار مظفریه شهر همدان پس از ۲ فقره قتل در کمتر از ۶ روز دستگیر شد.

سردار رضا زارعی روز جمعه بیان کرد: در پی وقوع یک فقره قتل در بازار مظفریه شهر همدان و اطلاع آن به پلیس آگاهی، ماموران بررسی صحنه جرم در صحنه قتل حضور یافتند.

وی افزود: کارآگاهان زبده پلیس آگاهی شناسایی قاتل را در دستور کار قرار داده و در مراحل اولیه چهره سارق از طریق دوربین های مدار بسته خارج شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: طبق اظهارات متهم وی پیش از بروز این واقعه راننده بیابان بوده که به علت اعتیاد شدید و ناتوانی در انجام کار این حرفه را کنار می گذارد.

سردار زارعی افزود: حدود یکماه پیش نسبت به تهیه سلاح گرم اقدام کرده و فکر سرقت از طلافروشی به سرش می زند.

وی گفت: ساعت حوالی هشت و ۱۵ دقیقه روز حادثه مقتول اقدام به نیمه باز کردن کرکره مغازه کرده و در حال بستن کرکره بود که قاتل بلافاصله وارد طلافروشی می شود.

وی افزود: صاحب طلافروشی با پرتاب کردن قفل به سمت سارق، دست و صورت او را زخمی می کند اما سارق دو تیر به سمت او شلیک کرده سپس زیور آلات، سکه و طلاها تعمیری موجود در ویترین را به سرقت می برد.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان اضافه کرد: متهم سپس به سمت هرمزگان متواری شده و در حاجی آباد برای خرید مواد مخدر با یک زن آشنا می شود.

سردار زارعی اظهار داشت: این زن نسبت به خرید مواد مخدر برای متهم اقدام کرده سپس وی را به باغی که همسرش در آن نگهبانی می داد برای استعمال مواد مخدر می برد.

وی بیان کرد: نگهبان باغ با دیدن طلاها وسوسه شده و از متهم می خواهد که زیورالات سرقتی را در اختیار او قرار دهد که با مقاومت سارق مواجه می شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: طبق اظهارات سارق طلافروشی، این مرد وی را به مرگ تهدید کرده و با سلاح سرد به وی حمله ور می شود اما او با شلیک ۲ گلوله او را نیز به قتل می رساند.

سردار زارعی افزود: بنابراین سارق طلافروشی که در بازار مظفریه شهر همدان مرتکب قتل شده بود دوباره در شهرستان حاجی آباد استان هرمزگان دست به دومین قتل می زند.

وی گفت: این سارق پس از ۲ فقره قتل با فرد دیگری در منطقه ششصد دستگاه حاجی آباد آشنا شده و به منزل او مراجعه کرد که عوامل انتطامی با شناسایی مخفیگاه متهم او را دستگیر کردند.

آخرین اخبار «حوادث همدان» را در صفحه حوادث همدان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر