زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری عاملان قتل محمد حسین شرکا، رئیس کانون کارشناسان دادگستری خراسان

متهمان پرونده قتل رئیس کانون کارشناسان دادگستری خراسان رضوی در مشهد دستگیر شدند.
08 آذر 1401
شناسه : 92334
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/92334
966+
بالا
متهمان پرونده قتل رئیس کانون کارشناسان دادگستری خراسان رضوی در مشهد دستگیر شدند.

حادثه 24 -  متهمان پرونده قتل رئیس کانون کارشناسان دادگستری خراسان رضوی در مشهد دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی وقوع  این حادثه در ۲۴  دستگیری متهمان پرونده قتل رئیس کانون کارشناسان دادگستری خراسان رضوی  در مشهدآبان ماه  تیمی از کارآگاهان و کارشناسان زبده پلیس اگاهی استان وارد عمل شدند.

سردار ابراهیم قربان زاده افزود : بررسی صحنه قتل نشان داد که مقتول پس از آنکه متوجه نقص فنی در خودرو خود شده و پیاده می شود توسط افراد ناشناس مورد حمله و اصابت گلوله قرار گرفته و جان خود را از دست می‌دهد.

وی  با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی در مدت کوتاهی با اشراف اطلاعاتی و بهره‌مندی از سر نخ های موجود متهمان این پرونده  را دستگیر کردند .

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با تقدیر از عملکرد درخشان پلیس آگاهی و همکاران انتظامی استان در شناسایی متهمان به قتل گفت: پرونده متهمان پس از تکمیل، برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال خواهد شد.

بنابر اطلاعات اولیه دو نفر از متهمان اعتراف کرده اند که انگیزه اصلی در این ماجرا اختلاف های شخصی بوده  است و  هدفی جز ترساندن مقتول نداشته اند ، اما ۲فرد دیگر این اقدام را صورت داده و مرتکب قتل شده اند.

تحقیقات در این باره ادامه دارد.

محمد حسین شرکا، رئیس کانون کارشناسان دادگستری خراسان رضوی،  ۲۴ آبان ماه حوالی ساعت ۲ و نیم بعدازظهر در مقابل کانون کارشناسان رسمی دادگستری خراسان رضوی در مشهد به ضرب گلوله به  قتل رسید.

 آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر