زمان مطالعه: 1 دقیقه

سارقان مسافرکش نما با چاقو در شرق تهران زورگیری می کردند

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری زورگیر خشن مسافرکش نما در شرق تهران خبر داد و گفت: تحقیقات برای دستگیری همدست وی ادامه دارد.
08 آذر 1401
شناسه : 92309
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/92309
166+
بالا
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری زورگیر خشن مسافرکش نما در شرق تهران خبر داد و گفت: تحقیقات برای دستگیری همدست وی ادامه دارد.

حادثه 24 -رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری زورگیر خشن مسافرکش نما در شرق تهران خبر داد و گفت: تحقیقات برای دستگیری همدست وی ادامه دارد.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی اظهار کرد: با وقوع زورگیری‌های سریالی از شهروندان در شرق تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی نشان داد، ۲ مرد جوان در پوشش مسافرکش با یک خودرو سفید شهروندان را سوار وسیله‌نقلیه خود کرده و در ادامه با چاقو از آنان زورگیری و گاهی اوقات این اعمال مجرمانه با خشونت انجام شده است.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی گفت: کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی در گام نخست با بهره‌گیری از روش‌های علمی کشف جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهمان را شناسایی و متوجه شدند آن‌ها سابقه دار هستند.

رئیس پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: با کشف این سرنخ مهم و بررسی‌ها آغاز و با تحقیقات بی‌وقفه موفق به شناسایی مخفیگاه یکی از متهمان در جنوب تهران شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضانی کارآگاهان این پایگاه راهی مخفیگاه متهم شدند و وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند و در ادامه موفق به کشف اموال مسروقه شدند.

وی با بیان اینکه ۱۰ نفر از شهروندان با مراجعه به پایگاه چهارم پلیس آگاهی متهم را شناسایی کردند، افزود: متهم در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر زورگیری از شهروندان در شرق تهران با همکاری همدستش اعتراف کرد.

سرهنگ گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شاکیان در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات در رابطه با دستگیری همدست وی همچنان ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر