زمان مطالعه: 2 دقیقه

پایان مزاحمت های مرد تهرانی برای دختر نوجوان در برنامه «شاد»

رئیس پلیس فتا استان سمنان از شناسایی عامل ایجاد مزاحمت برای دختر نوجوان در اپلیکیشن شاد خبر داد و گفت: هویت شخص مزاحم شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی متهم به پلیس فتا احضار گردید.
08 آذر 1401
شناسه : 92303
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/92303
307+
بالا
رئیس پلیس فتا استان سمنان از شناسایی عامل ایجاد مزاحمت برای دختر نوجوان در اپلیکیشن شاد خبر داد و گفت: هویت شخص مزاحم شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی متهم به پلیس فتا احضار گردید.

حادثه 24 -  رئیس پلیس فتا استان سمنان از شناسایی عامل ایجاد مزاحمت برای دختر نوجوان در اپلیکیشن شاد خبر داد و گفت: هویت شخص مزاحم شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی متهم به پلیس فتا احضار گردید.

سرهنگ فدائیان گفت: یکی از شهروندان با در دست‌داشتن مرجوعه قضائی به پلیس فتا مراجعه کرده و اظهار داشت شخصی ناشناس در برنامه شاد برای دختر بنده ایجاد مزاحمت کرده و این موضوع باعث ترس و وحشت وی شده است؛ لذا با عنایت به اهمیت موضوع، پرونده‌ای تشکیل و پیگیری آن به‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان سمنان قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا باتوجه به اظهارات شاکی و مستندات جمع آوری شده، اقدامات تخصصی خود را در جهت شناسایی متهم سایبری آغاز کرده و در کمترین زمان ممکن هویت شخص مزاحم شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی متهم به پلیس فتا احضار گردید.

سرهنگ فدائیان ادامه داد: این متهم سایبری که اهل و ساکن تهران است پس از حضور در پلیس فتا استان سمنان در ابتدا منکر هرگونه عمل مجرمانه شده و سعی در فریب کارآگاهان این پلیس داشت؛ ولیکن در ادامه با مشاهده مستندات و ادله غیر قابل انکار جمع آوری شده به بزه ارتکابی اعتراف و بیان داشت قصد بنده برقراری ارتباط دوستی بوده و قصد مزاحمت برای شاکی را نداشتم؛ لذا پس از اخذ اظهارت متهم، پرونده تکمیل و جهت ادامه رسیدگی به مرجع قضائی ارسال گردید.

این مقام انتظامی ضمن اشاره به ماده ۶۴۱ قانون مجازات اسلامی بیان داشت: برابر قانون هرگاه شخصی به وسیله تلفن یا دستگاه‌های مخابراتی دیگر برای سایرین ایجاد مزاحمت نماید مجرم محسوب شده و مجازات متناسب برای آن درنظر گرفته شده؛ لذا لازم است کاربران اینترنتی در خصوص کسب آگاهی از قوانین موجود در حوزه فضای مجازی توجه لازم را داشته باشند.

رئیس پلیس فتا استان سمنان با اشاره به لزوم حفظ هوشیاری کاربران هنگام فعالیت در فضای مجازی، از عموم مردم خواست در صورت مواجه شدن با موارد مشکوک و مجرمانه مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس اینترنتی WWW.CYBERPOLICE.IR گزارش نمایند.

آخرین اخبار «حوادث سمنان» را در صفحه حوادث سمنان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر