زمان مطالعه: 1 دقیقه

سرقت از طلافروشی‌های تهران با شگردی زنانه

مرد شیاد با طلافروشی‌ها تماس می‌گرفت و با تقلید صدا وانمود می‌کرد زن است. او به آنها مقدار زیادی طلا سفارش می‌داد و در ادامه خودش به طلافروشی مراجعه کرده و با پرداخت دلارهای تقلبی طلافروشان را سرکیسه می‌کرد.
07 آذر 1401
شناسه : 92250
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/92250
394+
بالا
مرد شیاد با طلافروشی‌ها تماس می‌گرفت و با تقلید صدا وانمود می‌کرد زن است. او به آنها مقدار زیادی طلا سفارش می‌داد و در ادامه خودش به طلافروشی مراجعه کرده و با پرداخت دلارهای تقلبی طلافروشان را سرکیسه می‌کرد.

حادثه 24 -  مرد شیاد با طلافروشی‌ها تماس می‌گرفت و با تقلید صدا وانمود می‌کرد زن است. او به آنها مقدار زیادی طلا سفارش می‌داد و در ادامه خودش به طلافروشی مراجعه کرده و با پرداخت دلارهای تقلبی طلافروشان را سرکیسه می‌کرد.

رسیدگی به این پرونده از چند روز قبل با شکایت صاحب یک طلافروشی در پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران آغاز شد. شاکی درباره آنچه اتفاق افتاده بود به مأموران گفت: زن جوانی با من تماس گرفت و با سفارش مقدار زیادی طلا، گفت که وقت نمی‌کند به طلافروشی بیاید و برادرزاده‌اش برای دریافت طلا و تسویه حساب به طلافروشی مراجعه می‌کند. چند دقیقه بعد مرد جوانی به مغازه‌ام آمد و طلاها را تحویل گرفت و در ازای آن دلار پرداخت کرد اما بعد از رفتن او بود که فهمیدم همه دلارها تقلبی است. با ثبت اظهارات مالباخته تلاش‌های پلیس برای شناسایی متهم آغاز شد. آنها با استفاده از شیوه‌های علمی و تحقیقات تخصصی موفق شدند متهم را شناسایی کنند. آنطور که مأموران پی بردند او قصد داشت با همین ترفند از طلافروشی دیگری نیز کلاهبرداری کند. به این ترتیب راهی این طلافروشی در مرکز تهران شدند و متهم را دستگیر کردند. آنها در ادامه به مخفیگاه متهم رفتند و طلاهای مسروقه و دلارهای تقلبی را کشف کردند. وقتی متهم تحت بازجویی قرار گرفت به خرید طلا با دلارهای تقلبی اعتراف کرد و گفت هیچ همدستی ندارد و فردی که با طلافروشی تماس گرفته خودش بوده که با تقلید صدا وانمود کرده زن است. سرهنگ علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت با اعلام جزئیات این پرونده گفت: هم‌اکنون متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات برای کشف سایر جرائم احتمالی‌اش ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر