زمان مطالعه: 1 دقیقه

وزیر آموزش و پرورش: حقوق معلمان متناسب با گرانی‌ها افزایش می‌یابد

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معلمان نباید تحت فشار اقتصادی باشند، گفت: حقوق معلمان متناسب با گرانی‌ها افزایش می‌یابد.
03 آذر 1401
شناسه : 92149
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/92149
671+
بالا
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معلمان نباید تحت فشار اقتصادی باشند، گفت: حقوق معلمان متناسب با گرانی‌ها افزایش می‌یابد.

حادثه 24 -  وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معلمان نباید تحت فشار اقتصادی باشند، گفت: حقوق معلمان متناسب با گرانی‌ها افزایش می‌یابد.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در آئین غبار‌روبی گلزار شهدای بوشهر اظهار داشت: دشمن تلاش بسیار زیادی را در راستای متوقف کردن حرکت پیشرفت علمی ایران اسلامی داشته است.

 وی با اشاره به اینکه دشمن جهاد علمی کشور با قدرت ادامه دارد افزود: دشمن همواره در مقابل هر گونه جهاد علمی صورت گرفته در کشور ایران و برای متوقف کردن آن برنامه دارند.

وزیر آموزش و پرورش آشناسازی دانش‌آموزان با واقعیت‌های داخل کشور و حقایق دشمنان را ضروری دانست و تصریح کرد: دشمن در حال ایجاد تقابل بین جریان‌های دینی و جریان بی‌دین است.

وی با اشاره به اینکه در سفرهای استانی مسائل و مشکلات حوزه آموزش و پرورش هر استان دنبال می‌شود افزود: ۲۱ هزار میلیارد تومان در این سفرها برای تکمیل پروژه‌های آموزشی در استان‌ها اختصاص یافته است.

نوری از افزایش حقوق معلمان متناسب با گرانی‌های جهانی و داخلی خبر داد و بیان کرد: تلاش می‌شود که فشارهای اقتصادی بر فرهنگیان کاهش یابد.

وی با اشاره به اینکه دشمن همواره با تحریم و تهدید دنبال کاهش قدرت ایران بوده است اضافه کرد: گام‌های بزرگی در زمینه خودکفایی و استقلال کشور برداشته شده است و شاهد دستاوردهای مهمی هستیم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه پیشرفت‌های جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف بیانگر ایستادگی مردم در مقابل دشمن است ادامه داد: دشمن با برنامه‌های مختلف دنبال متوقف کردن حرکت ما است.

آخرین اخبار اجتماعی را در صفحه اخبار اجتماعی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر