زمان مطالعه: 1 دقیقه

آخرین وضعیت رتبه‌بندی معلمان / حقوق معلمان چقدر اضافه می‌شود؟

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش گلستان آخرین وضعیت طرح رتبه‌بندی معلمان را تشریح کرد و گفت: در حال حاضر روند ارزیابی معلمان در سطح استان گلستان در حال انجام است.
03 آذر 1401
شناسه : 92139
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/92139
505+
بالا
معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش گلستان آخرین وضعیت طرح رتبه‌بندی معلمان را تشریح کرد و گفت: در حال حاضر روند ارزیابی معلمان در سطح استان گلستان در حال انجام است.

 حادثه 24 -  معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش گلستان آخرین وضعیت طرح رتبه‌بندی معلمان را تشریح کرد و گفت: در حال حاضر روند ارزیابی معلمان در سطح استان گلستان در حال انجام است.

محمدتقی قلی‌نژاد امروز پنج‌شنبه ۳ آذر در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش‌ها و زحمات وزارت آموزش و پرورش و نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح رتبه‌بندی معلمان پس از بررسی‌های متعدد به مرحله اجرایی و عملیاتی رسید.

وی افزود: با توجه به اینکه بودجه ۱۴۰۲ باید بسته می‌شد طرح رتبه‌بندی معلمان در وهله نخست برای همه معلمان اِعمال شده و تمامی آنها مشمول رتبه یک شدند تا تامین اعتبار در حکم‌های آنها قرار گیرد و در بحث بودجه‌ مشکلی ایجاد نشود.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش گلستان تاکید کرد: با توجه به شاخص‌ها و معیاری‌های تعیین شده هیات‌های ممیزی و ارزیاب‌ها در سطح استان‌ها شکل گرفته و روند ارزیابی آغاز شده و تمامی معلمان براساس خودارزیابی که خود انجام دادند و همچنین بر اساس مدارک و مستنداتی که بارگذاری کردند تا یک الی دو ماه آینده در رتبه‌های موردنظر قرار می‌گیرند.

قلی‌نژاد با بیان اینکه نوع رتبه براساس امتیازات و شاخصه‌های هر معلم تعیین‌ می‌شود، یادآور شد: به طور قطع براساس رتبه تعیین‌شده حقوق و مزایای خوبی برای معلمان تعیین خواهد شد.

وی با بیان اینکه شاخصه‌های متعدد از جمله نوع مدرک تحصیلی معلم، سوابق تحصیلی و غیره در رتبه‌بندی معلمان تاثیرگذار است، تصریح کرد: در شرایط فعلی که همه معلمان در طرح رتبه‌بندی مشمول رتبه یک شدند بین یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان الی سه میلیون تومان به حقوق آنها اضافه شده و با اجرای مراحل بعدی طرح رتبه‌بندی معلمان و مشخص شدن شاخصه‌ها، شرایط حقوقی معلمان بهتر خواهد شد.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش گلستان ابراز امیدواری کرد؛ با همت و تلاش دولت سیزدهم و مجلس شورای اسلامی مشکلات معلمان برطرف شود و وضعیت رفاهی این قشر زحمت‌کش به سطح مطلوبی برسد.

آخرین اخبار اجتماعی را در صفحه اخبار اجتماعی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر