زمان مطالعه: 1 دقیقه

جزئیات آتش سوزی در شهرک صنعتی اردبیل

سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: در اثر بروز آتش سوزی در یکی از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی اردبیل2 ، قسمتی از این واحد تولیدی مورد حریق قرار گرفت و خساراتی برجا گذاشت.
01 آذر 1401
شناسه : 92096
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/92096
213+
بالا
سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: در اثر بروز آتش سوزی در یکی از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی اردبیل2 ، قسمتی از این واحد تولیدی مورد حریق قرار گرفت و خساراتی برجا گذاشت.

حادثه 24 -  سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: در اثر بروز آتش سوزی در یکی از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی اردبیل2 ، قسمتی از این واحد تولیدی مورد حریق قرار گرفت و خساراتی برجا گذاشت.

 روح اله برادران حیدری اظهار کرد: در اثر وقوع آتش سوزی بعد از ظهر روز گذشته در یک واحد بازیافت کاغذ و تولید کارتن در شهرک صنعتی اردبیل2، خوشبختانه با حضور به موقع عوامل آتش نشانی شهرک صنعتی اردبیل2، شهرستان های اردبیل، نمین و فرودگاه اردبیل و همچنین مدیریت بحران استان، این آتش سوزی مهار و از سرایت آتش به سالن تولید اصلی، سالن رنگ و سوله های همجوار جلوگیری شد.

وی با بیان اینکه آتش سوزی در محل دپوی مواد اولیه و در محوطه بیرونی این واحد تولیدی اتفاق افتاد تصریح کرد: شدت این حادثه به حدی بود که با استفاده از 6 خودوری آتش نشانی و چندین دستگاه و ماشین آلات سنگین، اطفاء حریق تا 6 صبح به طول انجامید.

روح اله برادران حیدری ادامه داد: خوشبختانه این حادثه خسارات جانی در برنداشت ولی متاسفانه باعث از بین رفتن مواد اولیه و ضایعات کاغذ این واحد تولیدی در محوطه بیرونی شد.

سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل با قدردانی از حضور به موقع آتش نشانان در محل حادثه، یادآور شد: رعایت موارد ایمنی و اقدامات پیشگیرانه یکی مواردی است که باید به طور جدی توسط واحدهای تولیدی پیگیری و انجام شود تا در مواقع بروز حوادث، شاهد حداقل خسارات وارده به واحدهای صنعتی باشیم.

آخرین اخبار «حوادث اردبیل» را در صفحه حوادث اردبیل حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر